32

178 15 4
                                    

Hoca sınıftan çıkar çıkmaz eşyalarımı toparladım ve gitmek için ayağa kalktım fakat solumdaki Hyunjin'in kolumu çekiştirmesiyle gidemedim.

"Ya bir sal be çocuk! Gitmem lazım"

"Ya bir şey anlatıcam dursana!"

Onu umursamadan hızlıca kolumu kurtardım ve ilerledim.

"Ben galiba sevgili yaptım!"

Direkt olarak arkama dönüp Hyunjin'e baktım. Yüzümdeki şaşırmış ifade onu korkutmuş gibi duruyordu. "Ne?"

Hyunjin bile benden önce manita yaptı amına koyayım!

"Kaç gündür hiçbir mesajıma bakmıyorsun. Arıyorum açmıyorsunda. Noluyor bilmiyorum ama senin ortadan kaybolduğun günden beri sevgilim var. Ve arkadaş gruplarımızı tanıştıralım diyoruz. Yani sende geliyosun"

"Ne zaman? Nereye? Ayrıca kimle sevgilisin aq?"

"Uf Minho sorgulamada çıkışta bekle işte!"

"Mal, kiminle sevgilisin diyorum!"

"Jeonginle! Oldu mu!"

Ağzım bir karış açılırken hâlâ olduğum yerde dikiliyordum. Ne diyordu bu çocuk?

"Lan orospu, niye söylemiyorsun!"

"Göt kafalı 5 gündür telefonunu açıyor musun sen ha!"

"Gençler ne bu ses amına koyayım?"

Jisung içeri girdiğinde ikimizde ona döndük. Sanırım biraz sert bakıyoruz ki, korkup geri döndü.

"Gel buraya eşek"

"Ee Hwang Hyunjin, buluşuyor muyuz manitanla?" dedi yayıla yayıla gelirken.

"Sakat bu çocuk he"

"Kanka üzüyon"

^^

"Gençler size söylemedim ama bir sorunumuz var gibi"

"Ne diyorsun Hyunjin"

Yemekhanede önümdeki yemekleri yemek yerine chopstickle dürterken uğraştığım şeyi bırakıp Hyunjin'e döndüm. Felix ve Jisung'un pek umrunda değilmiş gibi duruyordu.

"Changbin beni pek sevmedi sanırım..."

Felix ağzındaki lokmayı yutup odağını tepsisinden çekmeden konuştu. "Dayak yeme ihtimalim var, koruyun beni diyor"

Dediği şeye gülerken Hyunjin kaşlarını çattı ve kollarını bağladı. "Komik mi yarram" Başımı salladım gülmemi durdurup.

"Kızlar nerede?" dedim eksikliği hissedip. Normalde Felix'in söyleyeceği şeyi Yunjin söylerdi ve dalga geçmeye devam ederdi.

"Günaydın kanka, onlar sen kendini yatağa bağladığında New York'a gittiler"

"Kazuha'yı da mı götürdüler?" Felix başını salladı.

"Niye gittiler?"

"Ya sorma!" diye atıldı Hyunjin, "Bu götveren Yunjin'e biri 'Oha sen koreli misin? Amerikalı olduğunu sandım!' dediği için Yunjin daha fazla burada duramam dedi, toplandı gitti! Bide Yunjin deyince kızıyor, Jennifer diyecekmişiz!"

"Anlayabiliyorum..." dedi Jisung.

"Bazen zengin olduğunuzu unutuyorum" dedim Hyunjin'e karşı.

"Ya o orospu varya, onun yüzünden babam beni göndermiyor hiçbir yere!"

"Kardeşine orospu deme lan, kardeşler birbirine benzerler"

"Kess rezil insan"

--

SİNAVLAR BİTTİİİ OLEEEYY (edebiyattan 23 alinca bn) (saka saka 64 aldim)

gencler... matematigi sikip atmisim... (96 aldim)

neyse sizden naber 2 haftadir bolum atmiyorum sizin sinavlar nasil gecti

young, dumb, stupid, MinchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin