21 "cheater"

604 67 136
                                    


Satır arası yorum isterimn

Kapıyı arka arka çalan Taehyung'a karşı ben de sabırsızdım ama nedense  şu an Jungkook'u görme hevesim kaçmıştı.
Beni evinden kovan bir çocuğun evine geri dönmek kendimi huzursuz hissetmeme neden olmuştu.

Taehyung bir kez daha kapıya vuracakken kolundan tuttum. Bana baktı kaşlarını çatıp.

"Yeter Taehyung, gidelim. Rahatsızlık vermeye gerek yok."

O benden daha da sinirliydi nedenini anlamamıştım. Benim dışarı atılmam mı onu sinirlendirmişti bu kadar? Ne zamandan beri beni düşünüyor olmuştu? Bence başka konu vardı.

O da artık vazgeçip kolunu benden çekti. İkimizde gitmek için yeltendiğimizde kapı hafifçe aralandı.
Hızlıca arkanızı döndük.

Jungkook üstü çıplak yeni duştan çıkmış gibiydi. Kaslı ve dövmeli koluna havlusunu atmıştı. Şu an o kadar iyi gözüküyordu ki yutkunmadan edememiştim. Bizi görünce kapıyı sebepsiz biraz daha kapattı.

Beni gördüğüne pek de mutlu olmuş gibi değildi. Oysa ben onu 1 aydır merakla bekliyordum ve şu an heyecandan ölüyordum.

Taehyung garip sessizliği bozdu. "Nerelerdeydin?" Sesi hesap sorar gibi çıktı.

Jungkook bana hiç bakmıyordu bile. Rahat bir tavırla konuştu. "Gezdim geldim. Bir sorun mu var?"

Taehyung da onun üstünlüğüne karşı gelmeye devam etti. "Aradım telefonun da kapalıydı?"

Jungkook hiç onunla göz temasını kesmiyordu. "Kolay işleri sana bırakmıştım, onları da mı halledemedin?"

Kaşlarım yukarı doğru kalktı. Jungkook gayet iddialı ve cesaretli konuşuyordu. Taehyung'la girdiği laf yarışında şu an o kazanmış gibi  gözüküyordu. Hala bezbebek mevzusu tartışılır gibiydi.

Sonunda bakışları bana kaydığında heyecanlanmıştım. Konuşmak için ağzımı açtım ama sebepsizce bakışları o kadar da güzel değildi. Bana mutsuz bakıyordu.

"Kalacak yer buldun mu?" 

İsmimi bile söylemiyor oluşu sinirimi bozuyordu bazen.
En azından merak etmişti.. ama uzun bir süre sonra ilk defa karşılaşmıştık bana karşı neden bu kadar tuhaf ve odun olmak zorundaydı?

Gözlerimi kaçırdım. Jungkook tekrar bastırarak sordu.
"Buldun mu?"

Ona baktığımda imalı bir şekilde bir bana bir Taehyung'a bakıyordu. Galiba ikimizin neden beraber olduğuna şu an anlam verememeye başlamış gibiydi.

Ben konuşmadan önce Taehyung bir anda kolunu omzuma attı. Şaşkınlıkla ona baktım. Ama o sadece sırıtarak Jungkook'a bakıyordu.

"Buldu"

Gözlerimi kırpıştırdım. Taehyung'dan böyle bir hareket asla beklemezdim. Kolu hala omzumdaydı. Jungkook aldanmamıştı hatta umrunda bile değil gibiydi.

Islak saçlarını karıştırdığında damlaları yüzüme geldiği için gözlerimi kırpıştırdım.

"İyi, güzel."

İçeriden tok bir ses gelmişti. Sanki bir şey düşme sesi gibiydi. Merakla o tarafa bakmaya çalıştım ama Jungkook'un çıplak bedeni buna izin vermedi.

Boğazını temizledi ve biraz aceleyle harekelendi. "Neyse" kapıyı kapatmak için yeltendiğinde ayağımı kapının arasına koydum.

Her ikisi de şaşırmıştı. Hiç ses çıkarmamıştım şimdi ise merakımdan dolayı konuştum.

fake devil - jjkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin