PERİ KAFESİ
Başlama Tarihiniz.
♪Round of Applause♪
❀❀❀
Zamanın çok ötesinde büyülü yaratıklarla dolu bir evren yaratılmıştı.
Zarperyon.
Dengenin temele alındığı bu evrende, her şey fazlasıyla güzel ve etkileyiciydi. Ateşin, suyun, toprağın, havanın ve evrenlerin tüm kontrolünü sağlayan Azizler, güçlerinin sebebini öğrenerek yetiştiriliyordu.
Yüzyıllardır süregelen bu düzen, yaşanabilmesi muazzam bir yuva hâline dönüşmüştü. Fakat bu dönüşüm fazla uzun soluklu olmamasıyla birlikte Zarperyon'un kalbi hançerlendi.
Evrene akın eden Beyaz Cübbeliler, Azizlere bahşedilen bu güçlerin kendi yaşamlarını tehdit ettiğini savunarak büyük yıkımlar başlattılar. Kurulan bu örgüt; gün geçtikçe, etkisi altına alınan insan sayısıyla birlikte büyüdü. İblis kanı taşıdığına inanılan Azizler, insanlar için büyük bir tehdit hâline dönüşerek evreni ikiye böldü.
Yağlı kazıklarda yakılan cadılar, kanatları koparılan periler ve kuyrukları kesilen deniz varlıkları bu katlimanın kurbanı olmuştu.
Toprak üstünlüğünü ele geçirmek isteyen birçok krallık, örgütten sakındığı Azizlerle işbirliği yapıp ordularını güçlendirmeyi hedefledi. Krallık için çalışan herkes dokunulmaz sayılır ve buna Beyaz Cübbeliler dâhi kimse karşıkoyamazdı. Bu sebeple krallıklardan bağımsız hareket etmeye başlayan bu örgüt, çeşitli isyanlarla bağlı oldukları krallıklardan koparılıp dokunulamaz hâle gelerek güçlendi.
Cadılar; güçlü büyüleri sayesinde krallıklar için hep önemli olmuştu, bu yüzden cadıların büyük bir kısmı bu felâketten kurtulmayı başarabildi, fakat aynı kaderi deniz varlıkları için söylemek pek mümkün olmayacaktı. Gelişim yaşlarını tamamlayamayan deniz varlıkları, hem güçlerine hem de insan vücuduna erişemezdi bu yüzden türlerinin çoğunu Beyaz Cübbeliler tarafından kaybettiler.
Büyük peri katliamı sonrasında, Zarperyon'un periler için sunduğu Büyülü Orman; geriye kalan tek yaşam alanıydı. Yıllardır büyük güçlerle korunan bu alana henüz hiçbir örgüt üyesi girmeyi başaramadı.
Cadılar insanların hükmetme arzusunun bir piyonu olmuş, periler insanlar tarafından zamanla unutulmuş ve bir efsane olarak anılmaya başlanmış, deniz varlıkları ise türlerinin sonunu korumak için suyun derinliklerinde gizlendikleri biliniyordu.
Azizleri birbirinden koparan Beyaz Cübbeliler, Zarperyon'un kalbini de 3'e bölmüştü. Örgütün ulaşılmaz gücünü engelleyecek tek şey; kalbin tekrardan birleşmesi ile sağlanabilirdi.
Ama ne yazık ki, bu üç türün bir araya gelmesi oldukça imkansızlaşmış ve birbirlerine karşı suçlamaları zamanla nefrete dönüşmüştü.
❀❀❀
KARAKTERLERİMİZ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ KAFESİ
FantasyYaşamın, sadece Büyülü Orman sınırları içinde devam edeceğini düşünen Zestia, günün birinde kalkanı aşarak insanların dünyasına dahil olur. Periler olarak tek hedefleri; Zarperyon'nun yarattığı türleri bir araya getirerek kalbi yeniden birleştirmek...