07- Gelinim Olacaksın

486 214 77
                                    

PERİ KAFESİ

BÖLÜM 7 - GELİNİM OLACAKSIN

Bear McCreary- Huldra Brothers

❀❀❀

"D-Delirmişsin sen?" Vücuduma saplanan kasıntılar, az önceki işittiklerimden sonra artarken, almakta güçlük çektiğim nefes alış verişlerim, düzene girecek gibi değildi. Bedenimi kendi kontrolü altına almaya devam ederken bakışlarındaki netlik hiç değişmiyordu. Dudaklarımdan çıkan sözcüklerin, Ares'in duymak istediği cevap olmadığını biliyordum ama böylesi bir teklifi bana sunarken, almak istediği cevaba göre hareket ettiği ortadaydı.

İnsanları anlamanın mümkün olmadığını çoğu kez duymuştum, her varlığı etkileyebilecek marifetleri vardı ama yolun sonunda ne yapabileceklerini kestirmek fazlasıyla güçtü.

Büyüyen irisleri doğrudan gözlerimin içine bakmaya devam ettiğinde güçlü kolları hareket edişimi gittikçe azaltıyordu. "B-Bunu benden isteyemezsin." Koyu kahverengi gözleri, beni kendi dünyasına hapsedecek kadar güçlüydü. Sesimin yüksekliği gittikçe azalıyor ve kayboluyor gibi küçük bir fısıltıya dönüşüyordu karşısında.

"İstiyorum Zestia, benimle evleneceksin." Ses tonu kendisinden fazlasıyla emin bir şekilde dudaklarından dökülürken sertçe yutkundum.

"B-Ben istemiyorum!"

"Mecbursun." Sıkı sıkı tuttuğu bedenimi gevşetip hızla ayaklandı. "Ben rüyalarındaki kız değilim Ares, beni bu yüzden kendinle evlenmeye mecbur edemezsin." Arkasını bana dönüp bir süre sessizleşti, ardından kalkmak için ayaklandığımda karnımdaki yarayı umursamadan adımladım. "Zestia!"

"Bırak, dokunma!" Üzerime doğru geldiğinde beni tutmaması için kendimi geri çektim.

"Nereye?"

"Daphne ve Milo'yu oradan çıkarmaya gidiyorum." Keyifle yüzüne yerleştirdiği gülümsemesi artarken, öfkeyle soludum. Onun iyi bir insan olabileceğini düşünürken aklım neredeydi benim bilmiyorum.

"Yapamayacağımı sanıyorsun değil mi?" Yavaşça başını iki yana salladı, kolumu tutup beni kendi üzerine çektiğinde kolumu kendime çekebilmek için direndim. "Bunu bir tek sen yapabilirsin." Canımı acıtmıyor ama bir o kadar da kuvvetli tutmaya devam ediyordu.

"Seninle evlenmeyeceğim Ares!"

"Benimle evleneceksin Zestia!"

"Asla!"

"O halde Daphne ve Milo'yu bir daha göremezsin."

"Bunu yapamazsın!" Kulağıma yanaşıp bir süre bekledi, nefesi boynumda gezinirken tüm sınırlarımı nasıl zorlayabileceğini iyi biliyordu. "Yaparım, eğer benimle inatlaşmaya devam edersen, beni hoş olmayan şeyler yapmaya zorlayacaksın."

"B-Bırak beni!"

"Yatağa geri dön Zestia." Bakışlarının içindeki ciddiyet, kim ne söylerse söylesin onun isteğini yapmaya mecbur ediyordu ama benimde ona bu kadar kolay boyun eğmeye niyetim yoktu. Kolumu elleri arasından sıyırıp yatağa doğru değil kapıya ilerledim.

PERİ KAFESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin