16- İhânetin Tohumları

288 130 75
                                    

PERİ KAFESİ

BÖLÜM 16- İHÂNETİN TOHUMLARI

Geralt of Rivia- Sonya Belousova, Giona Ostinelli ♪

Uslanmaz bir aklın içerisinde, ortaya çıkan her yeni fikir; tüm zehrini kusmayı bekleyen bir yılan gibi pusuda bekliyordu. Başı ezilip gövdesinden koparılmak için geç kalınmış, gün geçtikçe büyüyerek güçlenmiş ve tehditkar tavrını cüretkar bir şekilde sürdürmeye devam ediyordu.

"Ne zaman vazgeçeceksin!?" Gözleri kısılarak gülümsediğinde, konuşmak için hiç acele etmeden ağır ağır yönünü üzerime doğru çevirdi. "Hiçbir zaman General!" Elini uzatıp yüzüme dokundurmak için hamle yaptığında bir adım geri çekildim. "Sakın!" Havada kalan elini yumruk yapıp hızlıca kendine çekti ve hemen ardından suratına yersiz bir gülümseme yerleştirdi. "Hiç değişmeyeceksin değil mi General, sana bir nebze olsun faydası olmayan bir kızı yıllarca bana tercih ettin. Ömrünün yarısını tükettin ve bulur bulmaz da evlendin, değdi mi tüm bunlara?"

"Edna senin sorunun ne biliyor musun, sevginin ne demek olduğunu bilmeyecek kadar acizsin ve tüm bu tantana bu yüzden meydana geliyor?"

"Hah, bu mu sevgi!? Gülünç duruma düşme lütfen Ares, o tüm sevgin de hislerin de bir gün bitecek çünkü sen yılların birikmiş hevesini bir anda alıp sonra da o kızı bir köşeye atacaksın." İç cebimden çıkardığım küçük şişeyi kaldırıp bizzat görmesini sağladım. "Bu tür basit oyunlarla mı gerçek olacak o dediğin?" Gülüşünü noktalamadan hemen önce başını iki yana sallayarak mırıldandı, çevirdiği oyunlardan haberdar oluşum onu ne rahatsız etmiş ne bir nebze olsun şaşırtmıştı.

"O kızın korkak bir ahmak olduğunu tahmin etmeliydim."

"Dediğini yapmayarak korkak olmuyor Edna, aksine sana meydan okuyarak gücünü gösteriyor."

"Tek nefesimin yerle bir edeceği bir kişi, bana nasıl bir güç gösterisi sunabilir General? Güzelliği seni etkilemiş olabilir, büyüsüne kapılmış ve ne kararlar vermeyeceğini bilmiyor olabilirsin ama şunu çok iyi biliyorum ki, senin isteklerini verebilecek tek kişi benim."

"Güzelliğinin yanı sıra beni etkileyen ve senin bilmediğin daha birçok şey var Edna. Ben bugünün gelmesi için yıllarımı verdim ve senin basit vaatlerin beni caydıramaz." Birkaç adımla tam önünde durup cevap vermesini beklemeden tekrar araladım dudaklarımı. "Vazgeç, sen de mesut olmayı hak ediyorsun çünkü."'

"Burada Küçük Saray'ın krallığını yaparak ömrünü tüketmek mi istiyorsun?Leonardo'yu tahtından etmem tek bir hamleme bakar, onun istediği şekilde yaşamaktan bıkmadın mı Ares? Kuzeyin kralı sen olursun, istediğin bölgeye hükmeder savaşçı hayallerini gerçekleştirirsin ve seni hep çok sevecek bir kraliçen olur. Bütün bunların basit ve küçük vaatler olmadığını ikimizde çok iyi biliyoruz bence."

"Tüm bu söylediklerinin hakkı vardır belki Edna, bana erişemeyeceğim gücü verebilirsin ama atladığın çok önemli bir kısım var. Ben tüm bunları istemiyorum, istediğim tek şey vardı ve ben onu sonunda aldım." Başını iki yana sallayıp gözlerini devirerek karşılık verdi. "Ben nefes aldığım müddetçe bu söylediklerin pek imkansız General. Beni dilediğin kadar reddedebilirsin ama sadece bununla sınırlısın unutma, benim dışımda hiçbir kadınla beraber olamazsın ve buna Zestia da dahil."

PERİ KAFESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin