12- Bağım Sezgisi

344 162 84
                                    

PERİ KAFESİ

BÖLÜM 12- BAĞIM SEZGİSİ

Bear McCreary- Clean Pease Strae

❀❀❀

Çokça kayıplar verilmiş, dinmeyecek göz yaşları dökülmüş ve bunu döngüye alıp tekrar tekrar seyreden bir evrendi Zarperyon. O anlatılan masal dünyasında bir nebze olsun yaşamamıştım, gözlerimi ilk açtığım yer; Büyülü Orman'dan başkası değildi.

Kafamın içindeki cevapsız soruların sadece birkaçı anlamına kavuşmuş ve düşüncelerimin yörüngesini tepetaklak etmişti. Daha düne kadar onunda bir Beyaz Cübbe olabilme ihtimaline gerçekten inanmıştım.

"Sonunda bitti Leydim, görmek ister misiniz?" Bayan Maria uzun bir uğraşın sonunda ellerini üzerimden çekip uzaklaştığında duvardaki aynaya doğru adımladım.

Bedenime geçirdiği korse, beni nefes alamayacak kadar zorlasa da üzerine işlediği danteller çok güzel görünüyordu. Vücudumu saran gelinliğin etekleri çok olmasada dökümlü bir kabarıklığa sahipti. Omuzlarımdan başlayan kabarık tül, bileklerime kadar uzanıyordu. Hafifçe bedenimi çevirip tepeden tırnağa kendimi süzerek gülümsedim. Dakikalardır gelinliğin üzerimdeki duruşuna bakıyordum, sanırım ilk kez kendimi bu kadar özenli ve naif hissetmiştim.

"Çok güzel." Bayan Maria'nın mırıldanışımı duymadığından emindim ama bu kadar eşsiz bir gelinlik diktiği için fevkalade bir teşekkürü hak ediyordu. "Nasıl buldunuz Leydi'm?" Bedenimi çevirip adımlarımı Bayan Maria'ya yönelterek gülümsedim. "Çok hoş, beklediğimden daha güzel, eline sağlık Bayan Maria." Üzerime diktiği gelinlikten memnun oluşuma sevinmiş görünüyordu. "Rica ederim Leydi'm, saray mensuplarına çok gelinlikler diktim ama böylesine yakışanı da taşıyanı da ilk kez görüyorum."

"Çok naziksiniz." Tüm söyledikleri kalbime dokunmuş ve beni bir hayli heyecanlandırmıştı.

"Leydi'm!?" Aynada görüntümü seyretmeye devam ederken Maria'nın ismimi seslenişiyle tekrar yüzümü ona döndüm. "Efendim, Bayan Maria."

"Haddimi aşmak istemem, fakat sormaktan kendimi alıkoyamadığım bir konu var. İzninizle sormak isterim." Başını hafifçe eğip tekrar doğrulduğunda merakla soracağı soruyu bekledim. "Tabii, dinliyorum."

"Yıllardır Büyük Saray'dan General'in izdivacı için bu saraya genç kızlar getirilir. Lakin General her kim olursa olsun görüşmeyi reddederdi ama günler öncesinde alel acele Küçük Saray'a getirtildim ve General'in evleneceğini öğrendim. Kraliçe'nin baskılarının gayet farkındayım Leydi'm, General itibarı için bu evliliği kabul etmiş görünüyor ama ben sizin hislerinizi önemseyerek bu konuşmayı sürdürüyor ve sizi merak ediyorum. Lütfen beni yanlış anlamayın."

"Kraliçe neden General'in evlenmesi için bu kadar baskı yapsın ki?"

"S-Sizin, hiç bir şeyden haberiniz yok değil mi?" Bayan Maria'ın söyledikleri kafamda bir yer tutmuyorken sıkıntıyla iç çektim. "Ben söylediklerinizden hiçbir şey anlamadım Bayan Maria, ben o bahsettiğiniz saraydan getirilen kızlardan değilim ve böyle bir şey olduğunu da ilk kez sizden işitiyorum."

PERİ KAFESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin