PERİ KAFESİ
BÖLÜM 14- KOPARILMIŞ HAYALLER
Orthodox Celts- Flowers of the Red Hill♪
❀❀❀
Kai'nin kemanından yükselen coşkulu melodiler, insanların ayak oyunları ile çeşitli figürler ortaya çıkarmasına katkı sağlıyordu. Küçük Saray'ın geniş ve gösterişli salonunu dolduran insanlar, günün geri kalan zamanında bolca eğleniyorlar ve enerjileri hiç tükenmeyecek gibi davranmaya devam ediyorlardı.
"Sonunda sizinle tanışıyor olmak, ne büyük bir şeref Leydi Zestia." Ağır adımlarla üzerime doğru yürüyen genç adam, hafifçe önümde eğildiğinde, kafamı kaldırıp bakışlarımı üzerinde gezdirdim. Uzun boyuna inat sıska bir vücudu vardı. Birbirine girmiş dağınık saçları ve yüzüne oturan yuvarlak çerçeveli gözlükleri ise dikkatleri üzerinde toplayan ilk şeylerden birisiydi.
Anlamsız bakışlarım Ares'in üzerinde gezinirken, gülümseyerek bana doğru döndü. "Sizi tanıştırayım, bu Noah. Çok yakın dostlarımdan birisidir kendisi."
Kafamı tekrar çevirip isminin Noah olduğunu öğrendiğim genç adama baktım. "Memnun oldum."
"Ben de Leydi'm." Bakışlarım Ares ve Noah arasında gezinirken, birbirleriyle konuşmadan göz işaretleri ile anlaşmış görünüyorlardı. Ares'in, Robin'den başka yakın bir dostu olduğunu şu ana kadar bilmiyordum ve sanırım tüm süprizler, düğün günümüzde açığa çıkmak için bekliyordu.
Noah, gülümseyerek Ares'in hemen yanındaki boşlukta yerini alırken, eğlencelerinden arta kalan zamanlarda, bizi tebrik etmek için gelen insanların arasında Daphne beliriverince dudaklarımı yukarıya kıvırdım.
Seri adımlarıyla hemen önümüzde eğilip selam verdiğinde, yavaşça doğrularak dudaklarını araladı. "Tebrik ederim."
"Teşekkür ederiz." Ares benden önce davranıp Daphne'yi cevapladığında beklemediğim bir anda Noah ayaklanıp Daphne'nin elini tutması için kolunu öne doğru uzattı. "Sanırım sizinle daha önce tanışmamıştık." Daphne tereddüt etmeden tutması için elini Noah'a doğru uzattığında hafifçe eğilerek karşılık verdi. "Öyle görünüyor."
"Acaba bana isminizi bahşetmenizi istesem?"
"Daphne, ya sizin?"
"Noah, tanıştığıma fazlasıyla memnun oldum Daphne, belki dans etmek için bana eşlik etmek istersin, hah ne dersin?" Daphne omuzlarının üzerinden hafifçe bana doğru baktığında yüzündeki anlamsız hüznü görebiliyordum, sanırım buraya benimle bir şeyler konuşmak için gelmişti ama Noah buna pek de izin vermiyordu.
Noah'ın, Daphne'ye karşı olan beklemediğim ilgisi süratle devam ederken Daphne sonunda pes edip teklifini kabul etmiş ve kendilerini dans alanının içerisinde bulmuşlardı.
Her şey öylesine hızlı ve beklenmedik bir şekilde gerçekleşmişti ki, hiçbir tepki vermeme kalmadan, kendimi ikisini de izliyor bulmuştum. "Sanırım Daphne'den hoşlandı."
"H-Hayır canım, nereden çıkardın bunu şimdi?" Kafasını bana çevirip gülümsediğinde dans alanını işaret etti. "Noah'ı iyi tanırım Ateş Kızılı." Kafamı tereddütle çevirdiğimde, Kai'nin bakışlarını inceledim bir süre.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PERİ KAFESİ
FantasyYaşamın, sadece Büyülü Orman sınırları içinde devam edeceğini düşünen Zestia, günün birinde kalkanı aşarak insanların dünyasına dahil olur. Periler olarak tek hedefleri; Zarperyon'nun yarattığı türleri bir araya getirerek kalbi yeniden birleştirmek...