Selamlar komşularım.Kendimi bir düzene oturtmaya çalışıyorum.Maalesef hayatımda çözmem gereken bazı sorunlar var ve onları halletmeye,çözmeye çalışıyorum.
Bölümleri birikireceğimi söylemiştim.Planlar halinde bir düzen getirmeye çalışıyorum.
Lafı fazla uzatmayalım ha,iyi okumalarrrr.
🧚♀️🧚♀️🧚♀️
Kumsal;Beyefendi?
Kumsal;Müstakil misiniz acabaa?
Kumsal;Ve lütfen Yusufiye söyle anırmasın
Kumsal;Her hafta onun sesiyle uğraşamam ben, anla lütfen
Kumsal;Kaya? (12.30)
Kumsal;Neredesin? (12.35)
Kumsal;Kaya bak korkutma (12.40)
Kaya;Buradayım (13.00)
Kaya;Duşa girmiştim
Kaya;Müstakil?
Kumsal;Ohh iyisin
Kumsal;Neredesin sen ya
Kaya;Korktun mu :)
Kumsal;Yok ya ne korkması
Kumsal;Alt tarafı KALP KRİZİ GEÇİRECEKTİM
Kaya;Bir dakika Kumsal annem arıyor
Kumsal;Hee tamam sen konuş annenle
Aptal adam!Korkudan tırnaklarımı kemirmeye başlamıştım ama çok şükür iyiymiş.Ve şu an annesiyle konuşmasının sebebi bendim.
Küçük bir mesaja bakmayınca bile korkuyordum bir şey mi oldu acaba diye.
Anlık korkuylada Yaren teyzeyi aramıştım ne yazık ki.
BİR KAÇ DAKİKA ÖNCE;
Neredesin be Kaya!?
Telefonumun arama kısmından Yaren teyzenin adını görür görmez aramaya tıkladım.Bilse bilse Yaren teyze bilirdi.Kaya çünkü annesine her konuda haber verirdi,konuşmadıkları bir gün yoktu annesiyle.
"Efendim güzel yavrum?" diyerek telefonu açtı Yaren teyze.Güzel sesiyle anlık Kaya'yı bile unuttum.Kaya'nın annesinin sesi o kadar tatlı ve samimiydi ki.
"Yaren teyzecim nasılsın?" dedim.Odamın ortasında ayakta durmuş telefonla konuşuyordum.
"İyiyim güzelim.Eve geldim şimdi yemek hazırlayacağım.Sen nasılsın?Nasıl gidiyor?"
"Her şey gayet güzel,güzel ama sana bir şey sormam lazım.Çünkü ben fazla panik yaptım." dedim birden.
"Ne oldu Kumsal?" dedi o da merakla.Başlıyoruz şimdi derin bir nefes alıyorsun Kumsal.Ya Allah bismillah.
"Kaya'ya ulaşamadım da sen biliyor musun?" dedim sesimi minnoş bir şekilde çıkararak.
Yaren teyzenin gülme sesiyle tüm ısı yanaklarıma hücum etti.Evet,hoşlandığın bir çocuğu annesine sormak cidden utanç verici bir şeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOTORCU KOMŞUM
Teen FictionHayatım onu görünce yörüngesini değiştirmişti. Korkulara,kâbuslara rağmen,onun varlığını hissetmek tüm sesleri susturmuştu. Ben Kumsal Atasöz. Eğer kalbimin sesini duyacaksan duy Kaya.