0.6

2.5K 117 32
                                    

İyi okumalarrr canlarrr.

Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın.

Öpüyorum sizleriii.

□○□○□

Elimdeki kepçeyle yavaş bir şekilde çorbayı karıştıryordum.Bunların hepsi üst katımda oturan kişi içindi.Komşum içindi.

"Acaba tuzu iyi mi?" Hemen sağ tarafımda bulunan alt çekmeceden bir tane yemek kaşığı çıkardım.

"Övdüm o kadar,kötü olursa ayıp olur." Kaşığa aldığım sıcak çorbayı dökmemek için sakin bir şekilde üfledim,diğer elimle ise tutuğum kepçeyle çorbayı karıştırmaya devam ediyordum.

Soğduğunu düşündüğüm çorbayı hemen içi verdim.Tuzu gayet yerindeydi ve tadı da çok güzel olmuştu.

"Ellerini yiyeceksin ellerini." dedim keyifli bir şekilde.

Ben size kendimden bahsetmişmiydim?Eğer tanışmadıysak,ben Kumsal.Kumsal Atasöz.

Yaklaşık iki yıldır bu apartmanda yaşıyordum.Ailemle birlikte değil ama.Herkesin bir geçmişi vardır benim ise korkularla dolu bir geçmişim var.

Bu ise çok uzun bir hikaye ama şu an bunu anlatıp sizin kafanızı yormak istemiyorum.Biliyorsunuzdur belki, her şeyin bir zamanı vardır.

Çalan melodinin sesiyle daldığım dünyadan ayrıldım.Kepçeyi tencereden çıkartıp,kenara  bıraktığım tabağın içine koydum.Telefonumu elime alıp kimin olduğuna bakmadan aramayı cevapladım .

"Alo?" Mutfaktaki sandalyelerin birini çekip rahat bir şekilde oturdum.

"Kız ne alosu." dedi Sibel'in canlı sesi.

Bir de bu deli vardı işte Sibel.Tek arkadaşım.Onunla çalıştığım kafede tanışmıştım,o zamandan beri sıkı fıkıydık.

"Kaya'ya kendini sevdirme operasyonu nasıl gidiyor bakalım?" dedi heyecanla.

"İyi.Ben de ona şimdi çorba yapıyordum." dedim.Elimle masanın üstüne olan rula peçeteyle uğraşmaya başladım.

"Oha oha.Ne çorbası bu."

"Domates çorbası."

"Kız neli çorba olduğu değil.Ne için yapıyorsun?"

"Hasta olmuş Sibel,kıyamadım.Annesi de uzakta biliyorsun." Sesim kısık çıkmıştı.Onunla konuşurken sanki her şeyle dalga geçiyor gibi görünüyordum ama öyle değildim.

"Kuzum ben senin o iyi kalbini yerim." dedi,onunda bu sefer sesi düz çıkmıştı.Yüzümda hafif bir sırtıma meydana geldi.

"Kaya'nın annesi yani Yaren teyzeyle  konuşmaya devam ediyor musun hâlâ?" dedi tekrardan konuşarak.

"Şu an şehir dışında olduğu için seans yapamıyoruz.Geldiği en kısa zamanda yapacağız.Az kaldı gelmesine."

Kaya'nın annesi Yaren teyze aynı zamanda da benim psikoloğumdu.Lise döneminden beri ondan tedavi almaya başlamıştım.Kaya'yı elbet görmüştüm.O zamanlarda hoşuma gidiyordu kendileri.

Sonra bir gün Yaren teyze benim oturduğum civarlarda satılan ya da kiralık bir ev olup olmadığını sormuşu.Tabii bizim üst kat boş olduğu için onu hemen söylemiştim.Ben sadece Yaren teyze bunu dediği için söylemiştim ama kim gelecek,oturacak tarzında konuşmamıştım.Kaya'nın ev baktığını söyleyince şaşırmış ve bu evi tutması için Yaren teyzeye fazlasıyla övmüştüm.

Şimdi bakılınca biraz fazla salaklık yaptığımı anlamıştım.Yaren teyze aptal bir kadın olmadığı için elbette benim kendi oğlundan hoşlandığımı biliyordu ne yazık ki.

"Tamam kuzu,hadi sen git şu işlerini halet ve seninkini besle.Sonra konuşuruz."

"Görüşürüz Sibel."

"Sana da see you my love." diyerek telefonu kapatı.

Telefonu masaya bırakıp ayağa kalktım.Çorbanın altının artık kapanması gerektiği için çorbanın altını kapattım.Masanın üzerinde olan minik tencereyi alıp içine çorbayı doldurdum.Çorbayı tepsinin üstüne koyup, çıkardığım ilaçları da koydum ve son olarak ise yazdığım notu koydum.

Evin anahtarını masanın üstünden alıp cebime attım.Tepsiyi de masadan alıp, mutfaktan çıkıp holde ilerledim.Kaya ona çorbayı götürceğimi biliyordu ama ne zaman götüreceğimi bilmiyordu.Bu en azından işime geliyordu.

Merdivenlerden dikkatli bir şekilde çıkıp,Kayanın kapısının önüne tepsiyi bıraktım.Ziline basmayacakıtım hemen eve inip mesaj atıp almasını söyleyecetim.

"Umarım beğenir." diyerek içimden geçirmeyi de unutmadım.

Eve geldiğim an hemen telefonumu elime aldım.

0544***:Tık tık

0544***:Kapınıza hediye bıraktım beyefendi

0544***:Lütfen onu alınız

Kaya:Şimdi aldım

Kaya:Sen cidden bu işi biliyorsun galiba

Kaya:Çorba çok güzel görünüyor

0544***:Yaaa

0544***:Onu dikkatlice tabağa koyup ye

0544***:Fazladan koydum dolaba koyar sonra çıkartıp,ısıtıp yersin

0544***:Şimdi sıcak çok beklemeden ye soğumasın

0544***:Onu içince de kağıda içmen gereken ilaçları yazdım onları da iç tamam mı?

Kaya:Tamam anne

0544***:Aferin benim oğluma

0544***:Üstünü dikkatli giy son olarak iyice hasta olma

0544***:Dikkatli ol yazarım sonra sana ha son olarak dinlen

Kaya:Teşekkür ederim her şey için

0544***:Lafı mı olur afiyet olsun

0544***:Dinlenmeyi unutma dediğim gibi

0544***:Öptüm seni

Kaya:Yine mi öptün

0544*** çevrim dışı...

□○□○□

Kumsalı yemek istiyorum şu an..

Ve Kaya'yı daaaaa

MOTORCU KOMŞUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin