2.6

637 45 5
                                    

SELAMM BEBEKLERİM...

BEN GELDİMM.

Sınava bazı sağlık sorunlarımdan ötürü giremedim.Ocak'ta gireceğim o yüzden hâlâ çalışmaya devam.

Sizler için arka planda bir kurgu için çalışıyorum.Şu an 2-3tane bölüm yazdım,bölümler uzun olduğu için bende yazarken her kelimeyi kontrol edip düzenliyorum.

O zaman sizi bölüme bırakıyorum.

İyi okumalar...
Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın..

Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Charlie Puth–Dangerously

⛈️⛈️⛈️

Kaya Yıldırım.

Değer  verdiğin birinin gözleri önünde çektiği acıyı görmek...Kalbimden ve bedenimden bir sürü parça çalıp götürüyordu.

Kumsal Atasöz.

Benim hayatıma renkli bir sayfaymış gibi düşmüştü.Enerjikti,tatlıydı.

Sayamayacağım bir sürü şey vardı.İçinde sakladığı sonu bitmeyen sesleri susturmaya çalışsa da hep mutluydu.Bana bunu göstermişti.

Şimdi ise sevdiğim kadın bir ameliyathane de canıyla savaş veriyordu.

Hastaneye nasıl geldiğimiz hakkında hiç bir fikrim yoktu.Her şey o kadar hızlı gelişmişti ki,ne olduğunu kavramakta hala güçlük çekiyordum.

Bunu yapan  kişiyi bulacaktım,benim canımın canını yakan kişiyi bulacaktım.

"Kaç saat oldu?" dedi kısık bir ses.Sibel'di bu.Yıpranmıştı.Hepimiz bir köşeye dağılmıştık.

"İki saat oldu." dedi Naz.Onunda ağlamaktan sesi kısılmıştı.Ben ise ameliyathanenin kapısının yanında oturuyordum.

"Niye kimse bir şey söylemiyor?" dedi Göktuğ.

"Ameliyathaneden çıkan bir doktor ya da hemşire olmadı." dedi Yusuf.Sonra bana baktığını hissettim.Benim bakışlarım hastane zeminine bakıyordu.Yusuf'un bana doğru geldiğini hissettim.

Elleri omuzlarıma yerleşti,benimle aynı hizaya gelmişti."Kardeşim." diyerek fısıldadı."Kendini kasıyorsun.Ağla,ağla da rahatla." Ellerim yumruk olmuştu.Dişlerimle alt dudağımı kavramıştım,kendimi sıkıyordum.Çok zordu.

Sol gözümden bir damla yaş aktı.Yusuf bana sımsıkı sarılmıştı."Sürpriz yapacaktım Yusuf." dedim kısık sesimle."Ben onu bu hayatta neden mutlu edemiyorum?"

MOTORCU KOMŞUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin