Nový príbeh!

226 16 7
                                    

Tentokrát sa z ľadových plôch NHL presunieme na horúci asfalt Formuly 1, priamo do sveta bohatých plného zlých chlapcov, krásnych modeliek a nebezpečnej rýchlosti.

Nina je sestra Dávida, prvého slovenského jazdca v najznámejšej a najbohatšej športovej súťaži na planéte. Takmer celý jej život - od kedy sa naučila chodiť a neskôr aj ovládať svoju prvú motokáru - sa pohybuje medzi hlasnými motormi, vo vône nafty a spálených gúm a hlavne vo svete atraktívnych chlapcov, ktorí si každí myslí, že je ten najlepší.

Keď Nina skončí vysokú školu a jej vysnená práca je v nedohľadne, cestu za kariérou si rozhodne vydláždiť, ako osobná asistenka svojho brata. A tak sa ocitá vo svete 10 tímov, 20 jazdcov, 24 okruhov na celom svete, 9 mesiacov súperenia, politiky miliardárov, vo svete celebrít a hlavne po boku svojho brata, ktorého už ani nepozná, potom jedného muža, ktorého neznáša a to len aby mu pomohla poraziť muža, ktorého roky tajne miluje.

Precestujme spolu svet a pozrieme sa, kto sa na konci stane majstrom sveta a kto majstrom Nininho srdca.

______________________________

F1 je po hokeji môj druhý obľúbený šport a tak sa ho pokúsim priblížiť všetkým, ktoré zbožňujú ľúbostné trojuholníky, zlých chlapcov, svet extrémne bohatých športovcov, intrigy a rýchle autá.

Pripútajte sa, bude horúco 😉


Začiatok niekedy v septembri 🙂

PatrikWhere stories live. Discover now