1. Bölüm

1.7K 36 0
                                    

*Lydia*
"Günaydın ikizim"
"Ah! Seni bekleniyordum"
"Annemler 'süpriz' olsun demişti Cho. Yoksa söylerdim. "
"Her neyse, gezdiriyim mi? "
"Bilmediğimi mi sanıyırsun Cho? "
"Ow, doğru, bahçeye ne dersin? "
"İyi"
Cho ile zıt kutupuz biraz.
"Hey Chang! Şu ödevimi yapsana"
"Kendin yapamayacak kadar salak mısın? "
Evet Cho ile Zıt kutuplar olabiliriz ama bir şey olursa tabi onu koruyucaktım. Bu Malfoy olmalıydı. Az önce Malfoy'a 'aptal' demiştim. Çok sinirlendi.
"Kim olduğumu biliyor musun sen!? "
"Evet, ama bu umrumda gibi mi duruyor? "
Cho araya girdi.
"Hey sakin olun lütfen, gidelim gel"
Cho beni içeri götürdü.
"Korkak gibi beni içeri getirme! "
"Kavga edicektin"
"Önemli mi? "
"Hey bu senin bahsettiğin kişi mi? "
"Evet"
"Bir bu değil Lydia, iki kardeşiyim"
Vakit akşamdı ve benim uykum vardı. Akşam yemeğinde bir dakika kaldı.
"Yerimizi alalım"
Dedi Cho ve kızı götürdü. Beni iyi tanıyan bir kardeşim var.
Bir süre sonra herkes yerleşti, birinci sınıflar seçildi ve sıra bana geldi, kapı açılınca içeri girip tabureye oturdum. Slytherin seçildim. Zıt olduğumu söylemiştim. Geneli bana şaşkın  bakıyordu. Oda numarımı öğrenip odama gittim. Önceden eşyalarım yerleşikti. Bende pijamamı giyip uyudum. Sabah sekizde kalmtım. Saat 9'da ders başlıyordu. Bende giyindim. Bahçeye çıktım ve çizim yapmaya başladım. Planım 'ders başlamadan yirmi dakka önce haplarını al ve derse git' gidiş geliş ön dakka, sınıfa gitme ön dakika. Planın tutarsa saniyesine kadar ordayım. Çizim yapıyordum. Yirmi dakka olunca odama gidiyordum ki birine çarptım. Vücudu duvar gibi sert, benden biraz uzun.
"Dikkat etsene! "
"Özür diliyorum"
Koridorda çarpışmıştık. Kafamı hafif yukarı kaldırdım. Bu Riddle. Ama umursamadım.
Gidip kitaplatı çantama koydum ve sınıfa yerleştim. Tam saniyesinde. On beş yaşında olmama rağmen çocukça davranabilirim. Özellikle içersem... bunu kimse bilmiyor. İksir dersiydi. Herkesten önce bitirdim. Prf. fark edince hemen yapıyor gibi yaptım. Yanıma geldi.
"Bitmiş görünüyor"
Herkes bana bakıyor. Harika, ne mutlu bana(!)
Kontrol etti.
"Çok iyi bayan... "
"Lydia Chang"
"Bayan Chang, çıkkabilirsiniz"
Çantamı aldım. Tam olarak on dakika sonra orda olmalıyım. Çantamı koydum. Biraz erken uyandığım için kafamı masaya koyup uyudum. Bir süre sonra dürtülme ile uyandım. Umarım prf. değildir. Kafamı kaldırdım.
"Cho? "
"Ortak ders, kay yana"
Sağa kaydım. Zaten en arka yerdeydim.
"Sadece ilgili bir 'ikiz' olmak için mi yapıyorsun? "
"Hayır! Bunu nasıl düşünürsün? "
"İyi peki"
Dersteki her şeyi biliyordum. Ama Cho uyumama izin vermez. Ders bitince otuz dakka sonra yeni der. Hey bekle! Ben bir şey mi unuttum? Tabi ya! Yemek yemedim!


Özel- Tom Marvolo RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin