*Lydia*
Tüm gün derslere girdim. Dersler bitince kütüphaneye gittim. Ders tekrar ettim, başka bilgilere baktım...
"Lydia"
"Lunaa"
"Nasılsın? "
"İyiyim sen? "
"Bende iyiyim, dedikodular bitmiş"
"Ah evet, rahatladım biraz"
"Peki baloya kimle gidiyorsun? "
"Kimse teklif etmedi"
"Riddle ile birlikte olduğunu düşündükleri içindir"
"Olabilir ama öyle bir şey yok"
"Biliyorum, her neyse, birisi teklif eder herhalde, etmezse tek gidersin yapıcak bir şey yok"
"Zaten çift olarak gitmek istemiyorum Luna, belki hiç gitmem. Bilemiyorum, sen kiminle gidiyorsun? "
"Neville"
"İyiii"
"Neyse ben gidiyim sen çalış, görüşürüz"
"Görüşürüz Luna" dedim ve gitti. Baloya gitmeyi düşünmüyorum aslında, napıcağım ki? Dans edicem sadece kendimi yorucam. Gerek yok bence.
Çalışmam bitmişti. Bende kitapları, defterlerimi toplayıp odama çıktım. Çiçeği ve filizi suladım ve bahçeye indim. Bir banka oturdum. Herkes baloyu konuşuyor.
"Lydia baloya kimle gidiyorsun? " yanıma oturan Cho demişti. Ne cüret bu?!
"Sanane"
"Daha kaç defa özür dileceğim"
"Bak Cho, benden nefret ediyor, kıskanıyor olabilirsin. Bu normal ama neden peşinden koşuyorsun? "
"Herkes öyle dedi, banada güldüler, bir şey yapmam lazımdı, sinirlenmiştim de... Özür dile-"
"Özür dilemek Cho!"
"Bak bir daha yapmıcam, zaten annemler bizi barıştırıcak biliyorsun, lütfen hadi, biz kardeşiz olur öyle arada"
"İyi tamam!" haklıydı. Annemler bize kızardı sonra, Cho'yu daha çok seviyorlar sonuçta... bana patlarlar.
"Eee kimle gidiyorsun? "
"Baloya kimseyle gitmiyorum"
"Ha, istersen birini bulurum"
"Baloya gelmek istemiyorum"
"Hadi ama Lydia! Çok eğlenicez! Gelmelisin, annemler sosyal olmanı istiyo zaten"
"İyi gelirim, tek gelirim"
"Birini bulurum benn"
"Bulma senn"
"Neden?"
"Neden çiftim olsun ki? Amaç?"
"Dans edersin, konuşursun falan?"
"Gerek yok, dan edip kendimi yorarım, konuşma ise, konışmam, konuşucak olsam arkadaşlarımla konuşurum"
"Lydia! Hadi ama! Çok sıkıcısın! Baloya birisi ile gelmelisin, inan bana eğlenicez"
"Bakarız"
"İyi, bir teklif gelmezse ben sana bulurum"
"Sen kimle gidiyorsun?"
"Cedric ile"
"Yakışırsınız,hem arkadşım hem eniştem"
"Heyyy! Daha değilll"
"Ha yaniiii-"
Hemen Cho yanımdan ayrıldı. Bende güldüm. Bu arada bana kimse teklif etmez kii! Cho saçma sapan kişiler bulur. Of of! Neden gidiyorsam! Annemler kızmasın diye gidiyorsun Lydia! Of of!
"Selam ben Aidan"
"Merhaba? "
"Benimle baloya gelir misin? "
"Bilmem"
Biraz sohbet ettik. Zaten gidicek kimsem yok...
"Tamam, birlikte gidelim baloya"
"Tamam" dedi ve gülümsedi. Biraz daha konuştuk.
"Benim maça gitmem lazım, yarın için antıraman yapıcaz. Yarın gelsene sende? "
"Olur gelirim"
"Bekliyor olucağım" dedi ve gitti. Her neysee biraz resim yaptım, sonra bir şeyler araştırdım kütüphaneden. Bir hafta sonra gidiyoruz bu yüzden eşyalarımı topladım.
*Akşam*
Göle gittim. Çok rahatlatıcıydı...taki...ayak sesi gelene kadar
"Neden hep burda oluyorsun Chang? "
"Sanane Marvolo? " dedim göle bakarak. Yanıma oturdu.
"Başkanımda ondan, ne o bana aşık mı oldun yoksa? " dedi alayla. Kendini ne sanıyor bu?
"Sen neden burdasın Marvolo? Beni görmek için mi yoksa? Aşık mı oldun yoksa? " dedim aynı alayla.
"Öyle bir şey yok, olmicakta"
"Tamam"
"Tamam mı? "
"Hı, ne dememi bekliyorsun? "
"Seni bildirebilirim"
"Git o zaman, söyle"
Sustu. Çime uzandım. Yıldızlara baktım. Bir süre sonra kalkıp odama gittim ve uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel- Tom Marvolo Riddle
Randomacaba Riddle aşık olabilir mi? sadece amacına mı odaklı? kalpi var mı? Sadece insanlatı kullanır mı?