Dedikodu

244 13 0
                                    

Yasak saati geldiğinde gölün oraya gittim. Çimlere oturdum. Bir ses geldi. Ayak sesinden Marvoloı olduğu anlaşılıyordu. Yanıma gelip oturdu.
"Ne var? " dedim sertçe.
"Dedikodular-"
"Tamam söylememeliydim, tehdit mi ediceksin ? "
"Hayır, ben sana aşık değilim ve *Asla* olmicam Chang"
'Asla' lafını bastırarak söyledi.
"Sana aşık olmamı bekleme Marvolo ve asla ama asla deme gün gelir asla dediğin gerçekleşir"
"Sana aşık olmamı mı istiyorsun Chang?"
"Öyle bir şey demedim"
"O zaman olmamı istiyorsun? "
"Beni neden çağırdın? Dedikodular yüzünden rezil mi oldun? Peki o zaman her zaman yaptığın gibi onları korkut, böylece kimse konuşmaz" diyip ayağa kalktım.
"O sözleri neden söyledin Chang?"
"Sadece haklı çıkmak içindi bir anlam çıkarma, ayrıca olmicanın kesin garantisini kimse veremez, bu yüzden her türlü ben haklı çıkarım, o da sinirlenir ve bu çok eğlenceli"
Dedim ve yatakhaneme dığru çıktım. Bir birimizin yüzüne bakmayıp, sadece göle bakarak konuşmuştuk. Odama gittim. Çiçeğe olanları anlattım. Çiçek benim için çok değerliydi... tohum da küçük filizlenmişti. Bu yüzden mutlulukla uyudum. Onu rezil etmedim? Yani düşüncem bu, olabilir mi? Her neyse rahat bir uyku çektim.
*Riddle*
O gitmişti. Ben halla oturuyordum. Düşünüyorum. Bana aşık mı? Aşık olsa ne olur, ben ona aşık değilim. Olmam da zaten. Asla aşık falan olmam. Aşık olmak aptallıktır. Rezil olmuş muydum? Okulda sevgili dedikodusu geziyordu. Bu iddaları kapatmam lazım. Ben ve aşk!? O aptal kız yüzünden aşık olduğum düşünülüyor! Düzelticem.
Bende odama gidip uyudum.
*Ertesi sabah- Marvolo*
Sabah kalkıp yüzümü yıkadım. Bazı dedikodu yapanlarda vardı. Onlatı tehdit ettim. Bunun yayılmasını önliceklerdi.
"Bu dedikoduyu yapanlara 'öyle bir şey yok, Riddle asla aşık olmaz' diceksiniz anladınız mı!? "
Önümdeki iki kız kafasını salladı. Bende kütüphaneye geldim. Chang ordaydı. Kitap okuyordu. Lanet olsun! Gene mi bu kız?! Neden hep önüme çıkıyor?! Her neyse! Lanetleri alıp okumaya başladım. Çok dalmışım ki kitabı kapattığımda Chan'in yanına kardeşi gelmişti.
"Lydia, özür dilerim"
"Defol Cho! "
"Biz kardeşiz unuttun mu?"
"İnsan kardeşine böyle yapar mı Cho! "
Cho sustu.
"Bende öyle düşünmüştüm" dedi Lydia ve kütüphaneden çıktı. Cidden yaptığındsn sonra özür mü diliyor? Birde ağlıyor şuan, salak şey... Bende kalkıp ortak salona gittim. Çoğu öğrenci oradaydı. Oturdum. Karşıma Malfoy oturdu.
"Riddle, dedikodular kesilmiş, naptın? "
"Tehtid yaptım Malfoy"
"Tam senden beklenen hareket, aranızda bir şey-"
"Yok! Bunu nasıl düşünürsün?! Ben aşık olmam! "
"Aşıksın demicektim, aranızda bir şey olmadığını nasıl anlamazlar diyicektim, düşman olduğunuz belli diyicektim,  her neyse, yemeğimizi yiyelim" dedi ve yemeğe başladı.
Yanımıza kızlar geldi ve onları gene kovdum. Yemeğim bitince sınıfa geçip en öne oturdum. Okul ara tatil -bir hafta- olucak. Birde balo olucak. Hiç sevmem. Lydia geldi ve en arkaya oturdu. Bakmadım ama oraya geçtiğini anlayabiliryorum. Bir kaç kişi daha geldi ve ders başladı.

Özel- Tom Marvolo RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin