*Marvolo*
Bana 'tatlı' mı dedi o? Hah! Hiçte bile! O benim yüzümü görmedi bile! Aptal şey. Bende kalkıp odama gittim.
Sabah erken kalkıp hazırlandım. Diğerleri de gelince yemek başladı. Yemeğimi yedim. Sınıfa gittiğimde Chang orda oturuyordu. Ona bir saniye baktım ama o bana bakmıyordu. Başakla bir şeyle uğraşıyordu.
*Lydia*
Neden halla kimse gelmiyor? Diye düşünürken Marvolo geldi. Ona bakmadım. Neden bakıyım ki? Onun geldiğini yürüdüğünde çıkardığı sesten anladım. Yavaş ve sağlam...
Oturduğunu duydum. Resim yapıyordum. Bir şey mi unuttum acaba? Yani gelmeleri uzun sürdü...
Diğerleri geldi ve ders başladı.
Ders bitti. Bahçeye çıktım. Karnım gruldadı.
"Yemek yemeyi unuttum! Geneee"
"Yemek yemek çok önemlidir. Özellikle de kahvaltı"
Bu tanıdığım ses... Luna? Arkamı döndüm. Tahminim doğruydu. Gülümsedim.
"Nasıl unutuyorsun ki? " dedi Luna.
"İnan bende bilmiyorum Luna ya, unutmuşum"
İkimizde güldük. Banka oturup konuştuk.
"Lydia? "
"Efendim Luna? "
"Biz... arkadaş mıyız? "
"Bilmem"
"Arkadaş olalım mı? "
"Olur tabi! Çok sevinirim"
Cidden Luna'ya ısınmıştım. Bana sarıldı bende ona sarıldım. Birlikte kütüphaneye gidip ders çalıştık. Sonra derse gittik. Ortak dersti. Birlikte oturduk.
*Ders Bitimi*
"Luna benim bir işim var"
"Ne yapacaksın? "
"Yemek yiycem"
"Tamam sonra görüşürüz, bol şans" dedi ve gitti. İyi de şansa ihtiyacım yok ki?
Mutfağa girdim. Yemek yapanlara söyledim. Onlarda bana sandiviç verdi. Onlarla sohbet ederek yemek yedim ve onlarla arkadaş oldum. Yemek büyü ile oluyor sanıyorsum ama kitapta görmüştüm. Yemek yapılamaz çoğaltılır. Gizli bir mutfak olduğunu o zaman anladım ve arayıp buldum.
Sonra bahçeye indim. Cedric yanıma geldi.
"Yeni arkadşın var, beni unuttun"
"Heyyy! Seni unutamam! "
Güldü. Bende gülümsedim.
"Biliyorum, nasıl gidiyor Luna ile? "
"Güzel, iyi anlaşıyoruz"
Biraz konuştuk.
"Cidden yemek yemeği unuttun mu? Nasıl ya? Sana hatırlatmam gerek galiba yoksa aç kalıcaksın"
"Ceeeedd, gerek yok. Ben böyle iyiyim"
"İyi de aç kalırsın"
"Hayırrr, sorunun her zaman çözümü vardır"
"Filozof olmuşsunuz bayan Chang? " dedi alayla.
"Tabii" dedim ve güldük. Sonra o gitti. Bende bahçede çiçekle ilgileniyordum. Luna koşarak yanıma geldi.
"Lydia! Ceza almışsın! Cho seni şikayet etmiş"
"Ne? Neyle? "
"Burnunu kırman ile! Karanlık ormana gitmen lazımmış"
"Pff, neyse cezam çekerim"
Gece ormana gittim. Bir şeyler bulmamı istediler ve o çiçeği gördüm. Bu o çiçekti! Çok şanslıyım! O çiçeği kökünden kopardım ve tutum. Bu çiçek ile işim vardı. Sonra geri dönüp eşyaları verdim.
"O nedir? " dedi prf.
"Prf, bu çiçek... kendime almıştım"
"Güzel çiçekmiş"
"İzin verirsiniz değil mi? "
"Tabi ki de izin veririm"
"Teşekkürler" hemen odama gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel- Tom Marvolo Riddle
Randomacaba Riddle aşık olabilir mi? sadece amacına mı odaklı? kalpi var mı? Sadece insanlatı kullanır mı?