Akşam odama gidip uyumaya çalıştım. Uykum gelmiyordu!
Bende bahçeye inip kara Göl'ün oraya gittim. Gile baktım. Rüzgar hafif hafif esiyordu. Göl hafif dalgalı gibiydi. Rüzgar dalgalandırıyordu. Yapraklar hafifçe sallanıyordu. Ortam sessiz ve huzurluydu. Takı onun ayak sesini duyana kadar.
"Bu saatte ne işin var? " dedi Marvolo.
"Senin ne işin var? "
"Ben Slytherin başkanıyım. Görevim bu ve seni bir prf e götürmek gerekir, burda ne işin var? "
"Uyku tutmadı bende buraya geldim"
Yanıma oturdu ve göle bakarak konuştu.
"Bir şeye mi aklın takıldı? "
"Birisi Malfoy'a büyü yaptı ama ben ve Ced değil"
"Yani? Bulsan ne olucak? "
"Neden yaptığını sorucam"
"Neden olduğunu napıcaksın? Üzümü ye bağını sorma"
"Hayır bulmak istiyorum. Beni Ced dışında kimse okulda sevmiyor galiba, benimle konuşan yok"
"Bi şuan ne yapıyoruz Lydia? "
"Her neyse, ben bulmicam ama kendi gelirse, ip ucu bulursam durumlar değişir"
"Ben yaptım, ona dondurma büyüsü yaptım"
"Cidden mi? Neden? "
"Çünkü bir kız, bir erkek , farklı cinsler bence büyüsüz kavga etmemeli, adaletsiz gibi duruyor"
"Kızlarda güçlüdür! "
"Her neyse, cevabını aldın. Ha bide... Sana teklifim var"
"Teklif? İyi olmicağı kesin"
"Ya o kişi olup olmadığını söylersin yada seni bir prf. e görtürücem, hangisini istersen"
"Neden takıldın bu kadar? "
"Bilmem, sen seç"
Ayağa kalktım.
"Hadi başkan, beni götür"
Bana döndü. Halla oturuyordu.
"Neden söylemiyorsun ki?"
"Neden söyleyeyim ki?"
Kalkmadı. Sadece bana baktı.
"İyi ben kendim gidiyim?"
"İkimizde odana gideceğini biliyoruz"
"Evet, çünkü kanıtın yok, hadi görüşürüz"
Arkamı dönüp gittim. Sonra durup arkama baktım. Halla oturmuş bana bakıyordu.
"Düşünüyormuş gibi oluncaa...tatlı oluyorsun" diyip okula gittim. Yatağıma uzandım ve uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel- Tom Marvolo Riddle
Randomacaba Riddle aşık olabilir mi? sadece amacına mı odaklı? kalpi var mı? Sadece insanlatı kullanır mı?