*akşam yasak saati*
Yasak saati başladıpında görünmez olup göle gittim. Sabah içki almıştım zaten. Göle gidip oturdum.
"Sarhoş musun? "
"Hayır Marvolo" o da yanıma oturdu. İçmeye başladım. Sonrası bende yok... Sarhoşken yaptığım şeylerden sorumlu değilim... umarım kötü bir şey yapmam...
*Marvolo*
Sarhoş gibiydi. Ayağa kalktı ve etrafında döndü.
"Sarhoş olmuşsun"
"Nerden çıkardın ki? Tek yudum dahi içmedim! "
"Belli oluyor"
Sonra etrafımta tür atmaya başladı. Sonra kendini yere bıraktı. Elini yukarı kaldırıyordu. Gülüyordu.
"Dinazor kolumu yedi!!! "
"Dinazor mu? "
"Benim gönlüm sarhoşturrr! Yıldızların altındaa! "
Ne saçmalıyor?
Ayağa kalkıp yerinde zıplamaya başladı. Sürekli de gülüyordu. Sonra dönmeye başladı etrafında.
"Zıplasam aya uçar mıyım acaba? " derken hala dönüyordu. Sonra yere düştü. Arkamızdaki kayalıklara gitti. Ona döndüm. Kalkıp yanına gittim. Kayanın üstüne çıktı. Arkasını bana döndü ve kayanın üstünden kendini yere doğru geri baydı.
"Ben neyim! "
"Sen insansın Lydia"
"Woaaaawwww, o ne peki? "
"Ney? "
"İnsan ne ki? "
Cidden insan ne demek bilmiyor mu? Şaka mı bu? Cidden beş yaşında bir velet gibi.
"İnsan bir canlıdır, mesela sen, annen, baban, kardeşin"
"Canlı ne? "
"Boşver hiç sorgulama"
"Tamaammmğğğğmmm"
Ne zaman biticek acaba?
"Miyavvvvvv" kediye mi özeniyor bu kız?
"Bak şimdi ne yapıcam ismini bilmediğim kişi"
Kendini yere attı ve tepe taklak düştü. Sonra başını tutup kalktı ve geri düştü. Başıma iş açıcak!
"Şarkı olsa keşkeee! " dedi ve yerden kalktı. Elimi tutup beni dönder neye çalıştı ama dönmedim.
"Heyyyy! Hadi dans edelim! " ellerimi bir aşağı bir yukarı götürüyordu. Cidden mi? Deli olmalı.
"Şaka mı yapıyorsun? "
"Şak lüks şaka da şukaaaa"
"Lydia kendine gel! "
"Çok sinirlisin! " diyip bana sarıldı. Donup kaldım. Ne yapmalıyım? Aslında güzel bir his gi- SAÇMALAMA! Onu ittim. O da yere düştü. Onu bırakıp odama gittim. Bir dakika sonra yağmur yağmaya başladı. Hala orda mı acaba? Ordaysa hasta olur
"SANANEEE? O KIZDAN SANANE! ÇİKAR ONU AKLINDAN!"
Yatağıma yattım. Ben istedim diye oraya gitmişti...
GELMESEYDİ! ZORLADIN MI?! Beynimin uyarısı ile kendime geldim. Saçmalıyorum! Gözlerimi kapattım. Sonrası karanlıktı...
*Ertesi Sabah*
*Lydia*
Uyandım. Uyandığımda çok üşüyordum. Gözümü açtım. Gölün yanında ne işim var!?
"En son ne gördüm hatırla ve sakin ol" dedim kendime.
Gözlerimi kapatıp düşünmeye başladım.
"İçki içtim... Marvolo yanımdaydı... Sonrası yok"
Gözümü açtım. Üşüyordum. Odama çıkarken onu gördüm. Merdivenlerden iniyordu. Üç saniye bakıştıktan sonra odama çıktım ve sıcak duş aldım. Sürekli hapşuruyorum.
Bornozla odama da oturup çiçekle konuştum.
"Marvolo'yu çağırıp içtim. Sonra orda uyandım. Beni bırakıp gitmiş. Tam beklenilen bir hareket" hapşurdum.
"Galiba hasta oldum çiçek" çiçeği ve tohumu suladım. Giyinip aşağı indim. Kahvalyımı yapmaya başladım. Sürekli haşuruyordum, başım çatlıyordu ve üşüyordum.
Sınıfa gidip arkaya oturdum. Ders başladıktan sonra hapşurasım geldi. Burnumu ve ağzımı kapatıp hapşurdum. Kimse fark etmedi. Önümdeki Marvolo ve Malfoy hariç. Bana döndüler. 'Ne bakıyorsunuz?' gibi baktığımda önğne döndüler. Dersleri bitirdim ama sürekli sessiz hapşurmak...
"Lydia! " dedi Luna yanıma gelerek.
"Efendim balım? "
"Bal? " dedi. Banka oturduk.
"Kuşum dicektim ama saçın sarı olduğından bal dedim"
"Kelimeni sevdim" dedi gülseyerek. Gene sessiz hapşurdum. Luna'nın gülümsemesi silindi.
"Hasta mısın Lydia? "
"Bilmiyorum, başım çatlıyordu, hapşuruyorum ve üşüyorum" diyerek cevap verdim.
"Hadi revire, hasta olmuşsun"
"Olmaz, ben iyiyim, hem ders var bayyy" diyerek yanından ayrıldım. Sekizinci dersime girdim ve bitti.
"Dersler bitti şimdi-" hapşurdum ama sessizce.
"Çözüm bulmalıyım" dedim ve mutfağa gittim. Ordakilere söyledim. Bir şeyler yapıp içtim.
"Revire neden gitmiyorsun? "
"Neden olduğunu sorarsa ne dicem bilmiyorum"
"Olanı anlat? "
"Olmaz, görüşürüz, teşekkürler"
Slytherin ortak salonuna gittim. Yeşil koltuğa oturdum.
Ateşin yanında ısınmaya çalışıyordum. Ta kiiii...
"Bu sıcakta bunu yakma! " dedi Malfoy ve ateşi söndürdü.
Of of! Kalktım.
"Noldu Chang? Yaygara kopartmicak mısın? "
"Seninle uğraşmicam Malfoy! "
"Neden? Korktun mu? " dedi alayla.
"Hayır, rakibim olamıcak kadar güçsüzsün, aryrıca, senin gibi aptallara vakit ayırmıyorum! "
"Kendine zaman ayırmıyorsun yani" dedi ve güldü.
"Benden istediğin ne? "
"Hiçbir şey! Ölmen olabilir ama ha? "
"Neden? Güçlü birisi olmasın diye mi? "
"Hah! Aptallar olmasın diye"
"Kendini ortadan kaldırman lazım o zaman Mal-foy! "
"Bana hakaret etmeye cüret edemezsin! "
"Az önce yaptığım şeye mi cüret edemem? "
"Çok iğrenç birisin, nasıl yaşayabiliryorsun? Kimse seni sevmiyor. ÖZ KARDEŞİN BİLE SENDEN NEFRET EDİYOR! Bu kadar ne yaptın Chang?! " dedi ve sırıttı. Ona tokat attım. Ordan çıkıp odama gittim. Çiçeğe olanları anlattım.
"Cidden çiçek...ben Cho'ya naptım ki? O kadar nefret neden di? Belki ailem bile sevmiyordur?"
Üzüldüm ama ağlamadım.
"Hey çiçek! Hastalığım geçti!"
Çiçek çok güzeldi...halla yaşıyordu ve görünümü ilk gördüğüm gibiydi. Efsane için almadım...bakmak için aldım. Tohumunu iyileştirmek için kullanabilirim ama...
Slytherin Ortak saluna geri gittim. Ağlamadığımı herkes görmeli! Bana 'güçsüz' dememeliler. Dedirtmem! Herkes bana bakıyordu. Üç kız geldi yanıma.
"ONA NASIL TOKAT ATARSIN!?" birinci kız
"Sana attım sanki"
"ONA YAPILA BİZE YAIPLMIŞTIR" dedi ikinci
"BUNUN BEDELİNİ ÖDİYCEKSİN! " üçünçü
"Hak etmeyene vurmam! "
"Şimdi sen hak ettin! " dedi birincisi
Birincisi bana vuracakken elini tutum.
"Saçmalamayın, bir erkek için hem cinsiniz ile kavga mı ediceksiniz? Saçmalık bu! "
İkincisi bana büyü yaptı ama karşılık verdi. Üçü. Birden farklı büyü yapınca... gerisi karanlık. Gözlerimi açtığımda revirdeydim. Oturur pozisyona geldim.
"Uyanmışsın tatlım" dedi madam.
"Bana ne oldu madam? "
"Dövülmüşsün üç kişi tarafından"
"Beni kim getirdi"
"Bir prf. "
"Çıkabilir miyim? "
"Tabi ki"
Devirden çıktığımı gören Ced yanıma koştu.
"İyi misin? Revrde ne işin var?"
"Bir şey yok Ced, sadece dövülmüşüm"
"Hafif bir şey gibi anlatmasan mı? "
"Hafif bir şey zaten"
"Lydia yaaa, ölsen haberim olmicak! "
"Napsaydım yanına gelip " bunlar beni dövüyor gel gidelim" mi dicektim Ced? "
Gülmeye başladı. Bende güldüm. Sonra bahçeye çıktık.
Ona çiçeği anlatmaya karar verdim ve yaptımda.
"Vay be, bunu birisi duymasın ha, elinden alırlar"
"Kim mesela? "
"Bilmem ki, ama o binadaki herkes alabilir bence Lydia"
"Hımm, neyse kim nerden bilicek? "
"Öyle diyorsan... Ha ben maç yapıcam"
"Katıldın mı? "
"Başkan seçildim bile"
"Wav, süperr, hayırlı olsun"
"Saol Lydia, neyse ben gidiyorum bay bay"
"Bay bay Ced"
O gitti. Yerine Luna geldi.
"Selam Lydia"
"Selam balım"
"İyi misin? Çoğu kişi senin revirlik olduğunu konuşuyor"
"Evet ama iyiyim, biraz dövdüler"
Bana sarıldı. Bende ona sarıldım.
"Umarım bir şey olmamıştır"
"Hayır olmadı merak etme"
Luna'ya da çiçeği anlatyım.
"Güzel" dedi. Biraz daha konuştuk. Sonra da Astronomi dersi için yatmaya gitti. Bana bakıp duranlar vardı.
*bir kaç gün sonra*
Cam bardaktan su içerken birden bir havayı fişek patladı bende korkudan bardağı düşürüp kırdım. Çam biriktirmeyi sevdiğim için almıştım bir parça ama camı incelerken avcumun içi kanamıştı. Biraz derin gibiydi. Revire gittim. Madam bir hasta ile ilgileniyordu. Bu... Marvolo? Neyi vardı? Gözleri kapalı yatıyordu.
"Buyur tatlım? "
"Elimi kesmiştim de"
"Gel bakalım"
Batının sürüp elimi bağladı. Acımuyordu.
"Yaran biraz dipten olmuş" dedi.
"Madam ona noldu?" dedim Marvolo'yu göstererek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel- Tom Marvolo Riddle
Randomacaba Riddle aşık olabilir mi? sadece amacına mı odaklı? kalpi var mı? Sadece insanlatı kullanır mı?