Sabah çiçek ve tohumu sulayıp, bir poşete koydum. Bavulumu alıp bahçeye gittim. Cho, Ced ve Luna yanımdaydı. Luna ya sıkıca sarıldım. O da bana sarıldı. Cho'da Ced'e sarılmıştı. Hemde sıkıca.
"Görüşürüz Lumita"
"Görüşürüz, seni özlicem"
"Bende seni özlicem, mektup yazamayı unutma"
"Unutmak merak etme, sende unutma"
"Unutmam" dedim ve geri çekildim. Ced'e sarıldım.
"Görüşürüz Lydia, mektup yaz he"
"Yazarım, sende yaz he" dedim ve ayrıldım. Hepimiz güldük. Sonra gözüme biri çarptı... Marvolo...
"Görüşürüz Ced, siz binin ben gelicem şimdi"
"Nereye? " dedi Cho.
"Lavobo"
"Tamam çabuk ol" dedi ve gittiler. Ced benim bavullarımı da götürmüştü. Bende Marvolo'nun yanına gittim.
"Gel benimle" dedi. Bende onu takip ettim. Göle gelmiştik.
"Seni seviyorum Lydia, senden ayrılmak istemiyorum" dedi ve bana sıkıca sarıldı. Bende ona sıkıca sarıldım.
"Ayrılmıyoruz, geliceksin unuttun mu? Mektupta yazarız"
"Sevgilimle ilk günüm ayrı olucak" dedi. Sesi hem üzgün hem alay şeklinde çıkmıştı. Ben durur muyum? Hayır, geri çekildim ve konuştum.
"Bende sanki sevgilimle geçiricem"
"Sen benim sevgilimsin dimi Lydia? "
"Yok ben senin değil başkasının sevgilisiyim"
"Öyle deme Lydia, öyle bir şey düşünmek bile-" diyordu ki onun sözünü kestim.
"Düşünme o zaman, ben seninim Marvolo... Sadece senin"
"Sadece benim" dedi. Bir çocuk gibi sevinmişti.
"Her neyse gidelim, lavaboya da gidiyim"
"Lydia, halla rüyaymış gibi geliyor, eğer bu rüyaysa hiç uyanmak istemiyorum. Hep benim kal"
"Rüya değil, hes seninle kalıcam" dedim ve lavaboya gittim. İşimi halledince çıkıp trene bindim. Bizimkilerin yanına oturdum. Ced önümde, Cho Ced'in sağımda, Luna benim solumdaydı. Cama yakım oturmuştum.
"Size bir şey söylicem ama kimseye söylemek yok? "
"Söyle Lydia" dedi Cho.
"Söylemicez tabi" dedi Ced.
"Bize güven" dedi Lumita.
"Pekalaaa, benim sevgilim var"
"Ne?" dedi Ced şaşırarak.
"Yok demiştin" dedi Cho.
"Hayırlı olsun, kim bu şanslı kişi? " dedi Lumita.
"Evet Cho sevgilim yok demiştim. O gece teklif etti ve bende kabul ettim ve Teşşekürler Luna, o kişi... " sustum.
"Hayırlı olsun" dedi Ced.
"Evet, hayırlı olsun" dedi Cho.
"Söyle kim? " dedi Luna.
"O kişi... Marvolo"
Hepsi şaşırmıştı.
"Riddle mı? " dedi Cho.
"Evet"
Biraz sonra evlere dağıldık. Kötü şeyler demediler. Eve geldik. Annem ve babam kapıyı açtı.
"Hoşgeldiniz kızlar" dedi babam.
"Aç mısınız? " dedi annem.
"Trende yedik, hoşbulduk" dedim. İçeri girdik.
Bavulları odaya koyduk ve salona girdik. Annem ve babamla sohbet ettik. Neler yaptığımızı anlattık. Sonra ben odama çıkıp çiçeği ve filizi suladım. Sonra eşyalarımı yerleştirdim. Salona gelip oturdum.
*İki gün sonra*
"Kızlar biz bir yere gidiyoruz gelicez" dedi babam ve annem ile valizlerini topladılar.
"Ne zaman geleceksiniz? " dedi Cho
"Bilmiyoruz, size önceden söyleriz"
"Peki, görüşürüz" dedim ve onlarda gittiler.
"Sevgililerimizi çağıralım" dedi Cho.
"Luna da gelsin"
"Olur" dedi. Yuları çıkıp mektup yazdık. Ben Marvolo ve Luna'ya, Cho Ced'e yazmıştı. Biraz bekledik. Sonra cevaplar gelmişti. Luna ve Marvolo gelebileceğini söylediler. Çok mutlu olmuştum. Cho' da mutluydu. Galiba o da olumlu cevap almıştı. Bugün gelicekler. Biraz sonra geldiler. Sohbet edip oyun oynadık. Sonra Ced ile Cho balkona çıktı. Luna gitmişti. Marvolo ile salonda oturuyorduk. Sağıma oturdu. Koltukta yan yana oturuyorduk. Bana sarıldı. Bende ona...
"Seni çok özledim" dedi. Sesinden belliydi. Saçlarımı okşayıp, saçımı öptü. Kokladı...
"Bende seni özledim"
Cho ve Ced gelince ayrıldık.
"Yanlış zamanlama ha? " dedi Cho gülerek.
"Hayır, eee film izleyelim" dedim hemen.
"Korku olsun" dedi Ced ve Marvolo.
"Ben korkarım" dedi Cho.
"Korku olabilir" dedim. Sonuçta korku açtık. Cho çok korkuyordu. Ced onu sakinleştiriyodu. Film bitince yemek yedik, sonra dans ettik. Kahve içtik. Sonra oturup gene oyun oynadık, sohbet ettik. Gece olunca onlar salonda, koltukta uyumuştu. Bizde yatağımızda
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özel- Tom Marvolo Riddle
Randomacaba Riddle aşık olabilir mi? sadece amacına mı odaklı? kalpi var mı? Sadece insanlatı kullanır mı?