Dedikodu

262 11 0
                                    

Ders bitti. Hemen kütüphaneye gittim. Çok ödev vardı! Hepsini bittirmem gerek! Milyon tane ödevi mi yapalım? Ders mi çalışalım? Vakit mi geçirelim? Yaklaşık iki saat sonra ödevlerimi bitirdim. Sonunda! İki kız bana bakıp konuşuyordu. Dikkatle dinledim.
"Hey bu Cho'nun dövdüğü değil mi? "
"O da Cho'yu dövmüş, aptal olduğu belli"
"Bencede aptal. Cho gibi kardeşi var. Okulun en popüler kızlarından biri bence Cho"
Kendileri aptal. Sinirlenip odama gittim ve kitaplartımı koydum. Gene bahçeye çıktım. Kara göl'ün yanına gittim ve çimlere oturup bağdaç kurdum. Çimleri koparmaya başladım. Cho cidden bana tokat attı ve ben onun burnunu kanattım ha? İyi de Cho salak mı? Benim iyi bir dövüşçü olduğumu biliyor! Aptal şey
"Ona ne ki? İstediğim kişi ile oturur, konuşur, arkadaş olurum. İstersem daha fazlası olurum. O- na - ne! Benim hayatım ya benim! "
Sustum. Derin bir nefes aldım. Birisi vardı ama konuşmuyo
"Daha fazlası ha? "
"Marvolo, beni rahat bırak! Seninle uğraşıcak değilim! "
"Peşimden koşmicanı söylemiştin" dedi Marvolo alayla. Yanıma oturdu. İkimizde göle bakarak konuşuyorduk.
"Hah! O kişinin sen olduğunu kim söyledi? " dedim gözlerimi kısarak. Yüzünde alay ifadesi silinmiş, kaşları hafif çatıktı. Bir şey anlamaya çalışıyor gibiydi.
"Cedric mi? " dedi göle bakarak. Bende göle baktım.
"Bu seni hiç alakadar etmez"
"Cidden o mu? "
Bana dönüktü. Bende ona döndüm. Zihnim kapalıydı ve girmeye çalışıyordu. Bende onu zihnimden kovdum.
"O mu? " demesine rağmen halla bir şey demiyordum. Ona yaklaştım. Çok yakındık. Aramızds bir santim falan vardı. Gözlerimiz birbirine kenetlenmiş gibiydi adeta. Ayağa kalktım ve dönüp gittim. Arkamdan konuştu.
"Cevap versene! O mu? "
"Bu seni hiç alakadar etmez Marvolo" dedim arkamı dönmeden. Yüzümde sinsi sırıtış vardı. Elma ağacının altına oturdum. Belki de yapmam lazımdı ha?
"Bak bak bak, noldu Chang? Kardeşin de seni korumaz artık. Seni kim koruyacak? " dedi Malfoy. Şaka mı bu?
"Kimseye ihtiyacım yok. İstersen gösteriyim"
"Hah! Sen kendini ne sanıyorsun?" dedi Malfoy. Sinirlenmiş gibiydi. Bende pis pis sırıtıyordum.
Ona bir yumruk geçirdim. Çoğu kişi etrafımızdaydı. Yuvarlak şeklinde dizilmişlerdi.
"Çok iyi vurdu"
"Malfoy kız tarafından eziliyo"
"Oooo kavga varrr"
"Malfoy' a bulaşmak ile kötü yaptı"
"Prf çağırmalı mıyız? "
"Hangisi devirlik olucak acaba? "
"Dövüşün! dövüşün! "
Diye şeyler duyuyordum. Malfoy asasını çıkardı.
"Hah, noldu Malfoy? Yumrukların bana yetemedi mi?" dedi  alayla. Sinirlenmişti. Bana büyü yapıcakken asasını uçurttum. İyice sinirliydi. Üzerime gelmeye başladı. Sonra dondu. Ben yapmadım ki? Haraket edemiyordu. İnsanlara baktım. Cedric vardı. Belki o yapmıştı? Yada Malfoy kısa süreli bir felç geçiriyordu? İnsanları itip ordan ayrıldım. Kütüphaneye gidip ders çalıştım. Konuştuklarını duyabiliyorum. Benim hakkımda...
"Popüler oldun ha?" dedi Ced önüme otururken.
"Ceeed, saçmalıyorsun"
"Herkesin dilin desin ama"
"Göster dilini"
Kıkırdadı.
"Ben herkes miyim? "
"Hayır, sen benim tek arkadaşım olabilirsin ama herkes olamazsın. Hem iyi konuşmuyorlar"
"Onları takma"
"Takmıyorum zaten. Taksaydım şuana kadar hepsi devirde olurdu. Ayrıca iyi konuşanları da duydum"
"Güzel, sen ne yapıyordun? "
"Hiççç, Ced, Malfoy bir anda dondu"
"Evet ona bende şaşırdım. Sen yapmadın, ben yapmadım, kim yaptı ki? Gizli bir hayranın var galiba"
"Saçmalama Ced. Ayrıca o kişiyi bulmam lazım"
"Neden? "
"Bir amacı olmalı, ayrıca borçlu kalmış gibi olurum"
"İylik karşılıksız yapılır"
"Biliyorum Ced, ama bazıları böyle düşünmez"
"O zaman kendi gelsin senin ayağına, ne arıyorsun ki? "
"Doğru... ama neden yaptığını öğrenmek istiyorum"
"Ah, peki nasıl bulucaksın? "
"Onu hiç bilmiyorum"
"Boşver hiç uğraşma"
"Pff, peki, ip ucu bulana kadar araştırmam"
"Ne zaman laf dinli çeksin Lydia? "
"Hiç bir zaman"
"İyi peki ben gidiyorum bol şans"
"Saol, görüşürüz"
Ced gidince bende ders çalışmamı bitirip kitap okumaya geçtim. Sonra astronomi kulesine gittim.
"Akşam daha güzel oluyor" dedim. Yere yattıp gökyüzüne baktım. Bulutlardan şekil çıkarmaca oynadım.

Özel- Tom Marvolo RiddleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin