F:
"Evet beyler buraya topanmamızın nedeni taehyun."
"Sabahın saat 7.00'da?" Dedi hyunjin esneyerek.
"Kusura bakma beyefendi. Uyandırdım sizi güzellik uykunuzdan!"
"Ben gerçekten güzellik uykusundaydım!" Dedi jisung.
Minho ise oradan "Dün yaptığın büyülerin sebebi bu muydu?" Diyince jeongin "O her akşam istisnasız yapar bunu." Dedi.
Jisung durur mu? "Henüz küçüksün, büyüyünce seni de göreceğiz!" Diyerek kendini savundu.
Herkes boşboş konuşmaya başlayınca, chan "Yeter, felixi dinleyin önce. Bu saatte topladığına göre önemli sebepleri olmalı."
Gülümseyip "teşekkürler Chan."
"Hyung, chan hyung." Diye hyunjin düzeltti. Hyunjine, Side eye bakışı atıp asıl konuya döndüm.
"Bu savaşı kaybettiğiniz için,hyunjinin krallığı şuan taehyun'un hizmetinde. Yeni savaşa hazır değilsiniz çünkü hyunjinin güçleri yok." Diyerek konuya giriş yaptım.
"Orospu çocuğu! Güçlerim onun elindeydi değil mi? Unutmuşum!" Diye artistlendi hyunjin.
Bende devam ettim Konuşmama "O yüzüğü araştırdım. Yüzük doğu sınırları içerisinde antik bir takı. Trollerin zamanında, kötü sihirleri yok etmek için kullanılıyordu. Taehyun bunu nereden öğrendi bilmiyorum ama, o eğer yüzüğü nasıl kullanacağını biliyorsa hyunjinin güçlerini bize karşı kullanabilir."
Jeongin oradan "Yüzüğün içinde bulunan gücü nasıl alacağız?" Diyince yanıt verdim. "Yüzüğü takan kişi, kontrol eder. Eğer ben yüzüğü alıp takarsam, benim kontrolümde olur."
"Çiçek?" Diye soran jisunga döndüm.
"Ben veya hyunjin kullanamayız. Güçlerimiz yok. Bu sebeple çiçek işe yaramaz." Ayakta uyuyan hyunjine döndüm. "Asıl sorun, Yüzük ile güçleri alınan kişilerin bir süre sonra ölmesi? Ama senin bir sorunun yok?" Diye sordum merakla.
"Lider olmanın ayrıcalıkları." Diye açıklayıp gülümsedi.
"Lider olmaktan dolayı mı? Bence bununla bir alakası yok. Üzerinde sihir olabilir mi?" Diye sordu jeongin.
"Bilmiyorum ama annem ben 5 yaşındayken çok hastalandığım için bir sudan içirmişti. O günden sonra hastalanmadım. Belki onunla alakalıdır."
"Pekala, ne yapacağız? Plan oluşturmalıyız. Fikirlerinizi verin." Dedim.
"Bence hemen gardiyanları toplayıp savaşmalıyız!" Dedi jeongin.
"Hayır, Bence hemen hyunjinin güçlerini almalıyız o piçin elinden!" Dedi minho.
"Ah, Bence biz olaya karışmayalım. Yoksa bize de savaş açarlar!" Dedi korkarak jisung.
"Korkma lan, biz varız güçümüz yerinde. Korkak peri." Minhonun bu sözüne kızan jisung "Sus be! Sensin korkak. Ben halkı düşünüyorum." Kendini savundu.
"Tabi tabi." Diye minho jisungu kışkırttı.
"Bence planımızı yapmak için kendimize biraz süre tanıyalım. Sonuçta pat diye karar veremeyiz." Diyerek en mantıklı konuşmayı yaptı seungmin.
"Arkadaşım Diye demiyorum ama çok zekidir." Diye seungmini övdüm. Ardından herkes bu fikri olumlu bulup, evlere dağılmak için gittiler Saraydan.
Bende halkın istekleri için, şehre inmeye karar verdim. Hyunjin önüme geçip beni durdurdu.
"Noldu hyunjin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Like Fairy Tales? -HyunLix- ☆Vampire And Fairy☆
Teen FictionDünya üzerinde insanlar dışında, masalsı karakterlerde vardı. Bunlar deniz kızı ya da troller değildi. Onlar vampirler ve perilerdi. periler her yeni ayda uçma yetkilerini kaybederler ve dolunayda yeni güçlerini keşfederlerdi. kimileri yaşlıyken bul...