☆-11-☆

1.1K 150 181
                                    

H:

Sarayımın önüne geldiğimde eski esalet yoktu. Tam bir çöplüğe dönmüştü. Ee tabi bir çöp yönetirse sarayımı olacağı bu.

İçeri doğru girmeye çalıştığımda korumalar beni durdurdu.

"Nereye bayan?" Bayan değil kadın! Ama cümleyi "Nereye kadın?" Diye sorsak da değişik oluyor neyse.

"Söyleyin taehyun'a Mina geldi!" Dediğimde korumalar beni sonradan tanımışlardı. Gözleri kocaman okurken beni aceleyle içeri aldılar. Güzel.

"Bekleyin efendim hemen taehyun efendiyi çağırıyoruz!" Dedi. Kafamı sallayıp koltuklara oturacakken, yukarıdan taehyun'un seslerini duydum.

"Ne saçmalıyorsunuz! O kocasıyla birlikte mutl-" beni görmesiyle şaşkınlıktan konuşamadı. Kendini toparlayıp "Mina?"diyebildi. Topla kendini hyunjin. Bunu yapabilirsin!

"Ah, taeyhun! Bebişim seni çok özledim!"Diyip koşarak boynuna atladım taehyun'un. Bu hallere de mi düşecektim?

Şaşırsada sıkıca sarılıp "seni çok özledim mina cros." Dedi. Ondan ayrılıp "nasılsın taehyun'um?"

"Sen kocanla değil miydin?" Dedi mutsuzca. "O bana kötü davranıyor. Ben seni seviy-🤮" bu konuşmalar midemi bulandırıyor!

Masumca gülümseyip zorla "B-b-b-en.."

"Sen?"

"S-seni"

"Beni?"

"S-s-evgili olarak görüyorum!" Cümleyi değiştirdim ama olsun!

Mutlu olup beni kucağına almaya çalıştığında engel oldum "eteğimi kısa açılır!" Dedim. Kısaca beni süzdüğünde arsızca "Yatak odamızda o eteği çıkarmamı ister misin?" Dediğinde yerimde kitlendim. Minhonun sözü geldi aklıma..."sikmezse bende minho değilim!"

"Yol yorgunuyum! Hem ben burada başarını da merak ederek geldim!" Dedim. "Ahah, evet yani vampirleri Yendim! 😏"

"Peki gelecek planın nedir?" Dediğimde ona biraz yaklaştım. Eli belimi bulunca bende elimi yüzük olan eline koydum.

Yavaşça çıkarırken, taehyun elini elimden çekip planını anlatmaya başladı.

"Sevgilim, ikimize de muhteşem bir hayat sürmek için müthiş planım var!" Dedi ve devam etti.

"Hyunjinin gücünü ele geçirdim. Bu Yüzüğün içinde." Diyip yüzüğü gösterdi ardından beni toplantı salonuna götürdü.

Slaytlar vardı ve yavaş yavaş onları izletmeye başladı bana.

"Hyunjinin gücünü almadan, elinde bulunan çiçeği, sahte bir çiçekle değiştirdim. Bir vampir illüzyon yapabiliyormuş. O oculuptus çiçeğinin aynısını yapıp hyunjinin önüne koydu. Bende böylece gerçeğini aldım!" Dediğinde şaşkınlıktan dilimi yutmuştum.

Sürem de azalıyordu. Hızlı olmalıydım. Ama onu dinlemeye devam ettim.

"Tam bugün perilere saldıracağım elimde bulunan çiçeği kullanmak için perilerin liderine ihtiyacım var. Ve ben çoktan oraya ordumu gönderdim." Dediğinde "felix!" Dedim şaşkınlıkla.

"Yani perilerin lideri felixi neden istiyorsun?" Dedim. Felixe hele bir dokun..

"Kölem yapacağım onu!" Diyip gülmeye başladığında sürem 5 dakikaya inmişti. Hemen yüzüğü almalıydım.

Do You Like Fairy Tales? -HyunLix- ☆Vampire And Fairy☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin