F:
Dışarıdaki gürültüler sebebiyle yerimde kıpırdandım. Bulunduğum yatağın rahat olması sebebiyle çok güzel uyumuş- bir dakika ben neredeyim?!
Hızla yataktan kalktığımda etrafa bakındım. Bir odanın içinde bulunuyordu muhtemelen bilincim kapandığında beni buraya getirmişlerdi.
Bu manyak herifin benden istediği ne böyle? Ne güçmüş ya!
İçinden söylenmeden edemedim. Yaptığı hareketler çok saçmaydı. Neden birden böyle istekleri olmuştu?
Kafamda çok fazla soru işareti vardı. Ama emindim ki yanıtını söylemeyecekti. Oda da açık renkler kullanılmıştı. Tuhaf?
Bir vampirin sarayında açık renk ilk defa görüyordum. Kapının oradan sesler duyduğumda yerimden kalktım. Kapıyı açmadan sadece sesleri dinledim. Hyunjinle biri kavga ediyordu basbayağı.
"Hyunjin,O burada kalamaz! Kafayı mı yedin sen?" Diyerek söyleniyordu.
"Benim öyle bir gücüm yok ama rick'in var." Konuşan hyunjindi.
"Dalga geçmeyi kes. Onu burada tutamazsın. O lider!" Aferin be! Her kimsen aşırı iyisin!
"Sihri bile yok baba. Onun için endişelendiğine inanamıyorum. Ağlamasını sağlayacağım ardından gidecek buradan." Hyunjin oldukça umursamaz konuşuyordu. Ama karşısındaki adamın sinirini görmesem bile anlayabiliyordum.
"Sihri yok diyorsun, işte serbest bırak. Unutma ki, senin sihrin olsa bile yetmediği için çiçeği istiyorsun." Hyunjinin kine Sihri yetmiyordu? Ondan mı istiyordu çiçeği?
"Konuyu buraya getirme baba." Dedi soğuk bir sesle. Aniden ciddileşmesi kafamda yeni teoriler oluşturuyordu.
"Yalan mı? Kurtlarla aranda savaş olacak. Gücünün günden güne azalması nedeniyle, çiçeği istiyorsun." Kurt adamlar mı? İyide onlar ne istiyor vampirlerden?
"Gücümün zayıflamasının nedeni aşık olamamam! Ne yapabilirim ki! Neden böyle bir kural olmak zorunda?" Dedi sinirle.
Taşlar yerine oturmuştu. Hyunjin kurt adamlarla çatışmaya girmişti. Ya da onlar girmişti. Hyunjin ruh eşini bulamadığı için gücü azalıyordu. Çiçeği istemesinin sebebi onlara karşı kaybetmemekti.
Hyunjinin lider olması sebebiyle mi güçlerini kaybediyordu? Belki benim de ruh eşimi bulmam lazımdır?
Gerçekten olayların hızlı gelişmesi iyi olmuştu çünkü herşeyi anlamıştım.
Kapıdaki sesler azalınca hemen yatağa geri döndüm. Kapı açıldığında hyunjin içeri girdi. Boş bir şeye bakar gibi irisleri üzerimde geziniyordu.
"Ne kadarını duydun?" Dedi merakla.
"Duymamı istemediğin şeyleri duydum" Diye cevapladım. Yatağın yanında bulunan koltuğa oturdu. Bir şeyler düşünüyor gibiydi.
"Herşeyi duyduğuna göre...Sana başka bir teklifim var."
"Dinliyorum?"
"Kurtlarla geçmişimizde güzel şeyler yaşamadık. Bu sebeple taehyun bize kinli. Bizi alt etmek istiyor. Çiçeğin gücü ile bunu engellemek istiyorum. Bu yüzden.."
Gözleri üzerimde gezindi.
" ...Bana sen lazımsın."
"Çiçeği sana veremem." Dedim açık açık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Like Fairy Tales? -HyunLix- ☆Vampire And Fairy☆
Ficção AdolescenteDünya üzerinde insanlar dışında, masalsı karakterlerde vardı. Bunlar deniz kızı ya da troller değildi. Onlar vampirler ve perilerdi. periler her yeni ayda uçma yetkilerini kaybederler ve dolunayda yeni güçlerini keşfederlerdi. kimileri yaşlıyken bul...