Selam asklarım! Sonunda yb geldi yeeyy! Bu arada medyadaki foto müq değil mi?
İyi okumalar demeden önce, what will I do? İçim özel bölüm attım. Bunu okuduktan sonra okumak isterseniz bakabilirsiniz. İşte şimdi:
İyi okumalar!!🦄
F:
Binadan henüz ayrılamamıştık. Elfler birliği için yeni lideri seçilecekti. Bu yüzden burada bekliyorduk.
İçeri,uzun saçlı tatlı bir kız girdi. Hepimiz onu incelemeye başladık. Patt gür sesiyle onu tanıttı.
"Wonny'nin kız kardeşi, Violin."
(15 dakika düşündükten sonra bulduğum max isim)
Utangaç gözüküyordu.
"Merhaba herkese! İyi anlaşacağımızı düşünüyorum." Diyerek gülümsedi. Ardından kendi kürsüsüne gitti.
"Sizde tanıtın kendinizi." Diye uyardı Yorisan.
"Ben Hwang hyunjin. Vampirlerin lideriyim."
"Ben Lee Felix. Perilerin lideri-"
"Sizi tanıyorum!" Diye araya girdi Violin.
"Oh, Pekala." Dedim ne yapacağımı bilemeyerek.
Ardından sırayla öteki ırklar kendini tanıttı. Leo'ya baktığımda violin'e ağzı açık baktığını fark ettim. Dakikasında aşık mı oldun cidden?
Vorian toplantıyı bitirince hepimiz çıkacaktık. Ama Violin beni durdurdu.
"Efendim, sizin hakkınızda çok şey duydum! Cidden harikasınız!" Diye konuya girdi.
"Ah, teşekkür ederim." Dedim. Hyunjinnde kapının önünde duruyordu.
"Sizin Hyunjin bey'le ruh eşi olduğunuz doğru mu? Eğer öyleyse bağınız çok kuvvetli öyle değil mi? Hakkında çok şey öğrenmek istiyorum! Ve kusura bakmayın sizi tutuyorum." Diyince gülümsedim.
Fazla meraklıydı.
"Evet ruh eşim. Ve yine Evet bağımız güçlü. Hakkımda birşeyler öğrenmek istiyorsan, bir gün seninle konuşabiliriz. Sorun değil." Diyerek yanıtladım.
Violin'e görüşürüz diyerek yolladıktan sonra, hyunjinin koluna girdim.
"Eee bugün ne yapıyoruz?" Diye sordum.
"Ne yapmamızı istersin?"
"Bilmem."
"Benim Bi fikrim var..." kulağıma yaklaşarak devam ettirdi cümlesini.
"5 bölüm öncesinde yaşanan o muazzam anları, tekrar yaşayabiliriz? Belki daha güzellerini..?" Dediği şeye karşılık, bedenimi utanç kapladı. Utandım of.
Hyunjinin koluna vurdum.
"Anca, onları düşün. Ben daha farklı şeyler bekliyordum."
"Fantezi mi?"
"Hyunjin!"
"Ah, tamam."
"Söz başka bir gün. Anlaştık mı, jinnie'm?"
"O zaman bugün, bizimkileri çağıralım. Oyunlar falan oynarız. Muhtemelen içeriz de?"
"Olur!" Diyerek onayladım onu. Bir dakika...içmek mi, olamaz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Like Fairy Tales? -HyunLix- ☆Vampire And Fairy☆
Teen FictionDünya üzerinde insanlar dışında, masalsı karakterlerde vardı. Bunlar deniz kızı ya da troller değildi. Onlar vampirler ve perilerdi. periler her yeni ayda uçma yetkilerini kaybederler ve dolunayda yeni güçlerini keşfederlerdi. kimileri yaşlıyken bul...