Size birşey diyeceğim ama beni sikmeyeceksiniz tamam mı?
Söylüyorum.....
SMUT YAZACAKTIM VAZGEÇTİM AAAAA!
Hadi keyifli okumalar 😉😚
H:
Halk felix'in büyüden kurtulmasıyla heyecan içinde bağırıp sevinç çığlıkları eşliğinde bizi kutluyordu.
"Özledim seni, Hyunjin."
Üzerimdeki şoku atlatıp,felix'i kucağıma almak için eğildim. O güzel kanatları da açığa çıkmıştı.
Felix'i kucağıma aldığım gibi bacaklarını hemen belime doladı. Ben ise, felix'e sarılmakta meşguldüm.
"Bir an büyüden asla kurtulamayacağını düşündüm." Dedim. "Özledim seni miniğim." Diyerek güldüm.
"Miniğim?"
"Büyü etkisinde tam bir bebek gibiydin. Bence bu söz tam senlik." Gülmeye başlayınca bende gülmeye başladım.
Onu öpmek için dudaklarına uzandığımda, eliyle ağzımı kapattı.
"Etrafına hiç dikkat etmiyorsun, hyunjin. Herkes burada!" Diyip halkına gülümsedi.
Elini çektiğinde "Sevgilimsin herşeyi yapabilirim. Onlar bakmasınlar?" Diyip çıkıştım.
"Evde yaparız. Sarılmakla yetin." Diyerek kollarını bana sardı.
"Evde ne yaparız?" Diye şüpheyle sordum. O ise kucağımdan indi.
"Hey, nereye?" Dediğimde "Halkımı kontrol etmeliyim. Taehyun piçi birşey yaptı mı? Diye." Cevapladı beni.
İstemesemde onu onayladım ve peşinden gittim. O sırada jisung hızla uçup felix'in üzerine atladı.
"FELİX'İM!" Diyerek Sarılmaya başladı.
"J-jisung b-boğulacağım!" Dediğinde harekete geçecekken jisung ayrıldı.
"Bu hyunjin benden önce davranıp sana sarıldı. Bi türlü bırakmadı seni ya!"
"Sen neden bakım yapmıyorsun?" Diyerek jisunga sataştım. "Minho geri zekalısı malzemelerimi bitirmiş. Aç köpek!"
Birden jeongın ve seungmin de gelip felix'e Sarılmaya başladılar.
Minho ise "Ya jisung sanırım yüzünde birşey var?"
Jisung korkuyla elini yüzünde gezdirmeye başladı. "Nerede?"
"Tam şurada..." Diyip minho, jisungun yanağından makas aldı.
Jisung sinirden patlamak üzereydi.
"Sakin ol jisung...Ve siktir et!" Minho kaşlarını çattı. "Onu bende söylüyorum? Benden mi duydun ha?"
Bu sefer seungmin arada girdi. "Sevgili olmanız gereken konular var."Diyerek konuştu.
"Bununla mı? Asla!" Jisungun dediğine minho hemen cevap verdi.
"Ben sana çok meraklıyım zaten!" Diyip kendini savundu minho.
"Bana değil ama bakım malzemelerime meraklısın." Dedi jisung.
"Ne çok kavga ediyorsunuz?" Diye araya bir peri girdi. Adını bilmiyordum.
"boşver onları. Hep böyleler." Diyerek felix araya girdi.
Bu sefer biz semeler sinsice gülüp konuştuk.
Chan "konuşarak çözülemeyen sorunlar.."
Diyip yarıda kesti ardından ben devam ettim."...öpüşerek çözülür..." Bu sefer changbin devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Like Fairy Tales? -HyunLix- ☆Vampire And Fairy☆
Teen FictionDünya üzerinde insanlar dışında, masalsı karakterlerde vardı. Bunlar deniz kızı ya da troller değildi. Onlar vampirler ve perilerdi. periler her yeni ayda uçma yetkilerini kaybederler ve dolunayda yeni güçlerini keşfederlerdi. kimileri yaşlıyken bul...