🥀-23-🥀

863 101 184
                                    

Herkese selam perilerim!

Taslakta yeni konulu ficler bulunmakta!! En başta omegaverse.

Ve yeongyu çiftini eklemek istedim bu fice. Başka ship ister misiniz?

Bol bol yorum bekliyorum lütfen bu isteğimi çok görmeyin öptüm!! 🤗💋

Neyse iyi okumalar diliyorum bebeklerim!!💝💞

F:

O mükemmel gecenin ardından, savaş hazırlıklarına devam ediyordum.

Violin bana leo ile yakınlaştığını, bu sayede bana onun planlarından bahsedeceğini söylemişti. Ama işimi şansa bırakamazdım. Onun yardım etmesi beni mutlu etmişti o kadar.

Tabiki henüz yeni tanıştığımız için tam olarak tanımıyordum onu. Ama zararsız olduğu belliydi. Halkına değer veriyordu. Vermeseydi, o gece bende kalmayı kabul ederdi.

Üstelik leo gibi bir adamla yakın olup, bilgileri bana sızdırması da tehlikeliydi.

Bu yüzden onu, kendi bölgeme davet etmiştim.

"Efendim, tüm ekip hazırız." Diyerek yanıma geldi beomgyu ve devam etti.

"Çalışmaları uzun zamandır yapıyoruz. Tüm parkurlardan, sorunsuz derecede geçiyorlar. Bu seferki ordu daha güçlü. Ancak,bir peri daha orduya girmek istiyor." Merak ederek "Kim?" Diyerek sordum.

"Choi Yeonjun. 20 yaşında babası eski ordunun bir şehidi."

"Oh, senin eşin o değil mi?"

"Evet efendim."

"Onu parkurlardan geçirerek test edeceğim. Eğer yeterli derece elde ederse, onuda orduya katarız."

"Peki efendim." Eğilerek yanından ayrıldı. Bende telefonumdan süs havuzunun son haline bakıyordum.

Heykel gelmişti ama hala yapım aşamasındaydı. Bitmesine 1 hafta gibi bir süre mevcuttu.

Telefonumu kapatıp orduyu kontrol için toplanma alanına gittim.

Hepsi beni görür görmez eğilirken, bende saygı amacıyla hafifçe eğildim. Hak ediyorlar saygıyı.

"Nasılsınız ekip?" Dediğimde hepsi aynı anda "Çalışıyoruz efendim!" Diye cevapladılar.

"Biliyorsunuz, önümüzde bir savaş çıkma olasılığı var. Kendinizi ne çok yorun, ne de serbest bırakın. Anlıyorsunuz değil mi?" Hepsi "Evet efendim!" Dediklerinde devam ettim.

"Choi yeonjun! Bir adım öne çık." Önden siyah saçlı biri geldi.

"Buyrun efendim."

"Seni ekibe dahil etmem için, parkurdaki performansına bakacağım." Diyerek önden ilerledim.

Arkamdan geliyordu. Koltuğuma oturdum. Ve elimdeki kronometre'yi çalıştırmadan 3'ten geriye saydım.

İşaretimle hızla engelleri aşmaya başladı. Tabii o sırada kronometre tutuyordum.

Atlamaları oldukça iyiydi. Hızı ise yeterliydi. En zorlu aşamaya geçti.

Nefesini dizginlerken, hızla aklına gelen fikri gerçekleştirdi. açıkcası bu kadarını beklemiyordum.

Tanda bulunan kalın ipi, ağaca bağladı önce. Sonrasında biraz geriye yürüdü ve hızla ip sayesinde 1 parkuru atlayarak, öteki aşamaya geçti.

Do You Like Fairy Tales? -HyunLix- ☆Vampire And Fairy☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin