Selaaaam! Önden diyim bol yorum istiyorummm
Anket yaptık ve siz bunu seçtiniz. Merak etmeyin, öteki seçenekleri de yapacağız. Bugün bu fice yb istediniz bakalım yarın ne olacak.
Hemen soruyorum:
A- What will I do? Özel yb
B- Omegaverse yb
C- Vampire love Özel yb
D- Hwang Twins problem Özel yb
Hangisiyse, o cümleye yorum yapın lütfen. Oy çoğunluyla, yarın ona yb atıcam.
Bu arada medyadaki fotoda hyunjinin beni yok...
Evet hepinize iyi okumalar diliyorum meleklerim!
_____
İlahi bakış açısı:
Siyah saçlı beden, yavaşça kendini çimenlerin üstüne yattı. Burnuna gelen çiçeklerin kokusuyla, yavaş yavaş gözlerini kapattı.
Kış geçmiş, ilkbahar gelmeye başlamıştı. Hava çok sıcak olmasa da, kısa kolla durulacak şekildeydi.
Uzun bir iç çekti genç. Bu kadar yük ona fazla gelmişti. Bunu öğrenmek, onu yıpratmıştı.
Kendini suçluyordu. Onun yüzünden 2 canlı bu evrenden silinmişti. En azından o öyle düşünüyordu.
Bu haber neydi de, kalbi bu kadar ağrıyordu? Kendini geceleri rahatsız hissedip, uyuyamıyordu? Neydi onu bu kadar huzursuz eden? Nefesini kesecek kadar üzen?
O anlar aklına geldikçe, nefesi daraldı. Açık bir ortamda olmasına rağmen, kalbi sıkıştı.
Ağlamamak için kendini tutuyordu.
Gözlerinin çevresi yavaşça acıdı. Sonra burnunun direği sızladı. Ardından yavaşça gözlerinden yaşlar düştü.
Bir bebeği olduğunu öğrenmişti.
Bunu öğrenmesi çok uzun sürmüştü çünkü, doktor uygun bir zamanı bekliyordu. Hyunjin bu bebekten tam 4 yıl sonra haberi olmuştu.
Neden mi? Felix'in ölümü onu yasa boğmuştu. Tam 2 sene etkisinden çıkamadı. Ardından yavaşça yokluğuna alıştı. Bu acıya alıştı.
Doktor onu her gördüğünde daha beter olduğunu bildiği için, söylememişti. Çünkü bir bebeği olduğunu ancak öldüğünü söyleyemedi. Söylerse, kendini öldürürdü, o psikoloji içinde.
Peki şimdi ne olmuştu? Hyunjin her zaman ki gibi, berbat bir haldeydi.
Doktorun anlattığına göre, felix savaş olmadan birkaç saat önce miğde bulantısından ve baş ağrısından dolayı hastaneye gelmişti. Yanına kimseyi almadan gizlice gitmişti.
Doktor 1 gün sonra sonuçlarını aldı felix'in. Kendisi 2 haftalık hamileydi...
Fakat herşey çok geçti. Hyunjin o gün aslında bebeğini de kaybetmişti. Hoş, o gün neyini kaybetmemişti ki?
Doktor hyunjine alıştıra alıştıra anlatmıştı. Felix'in 2 haftalık hamile olduğunu, ancak onunla birlikte öldüğünü.
Hyunjin kısa bir kitlenme yaşamıştı. Ardından nefes alamadı, boğuluyordu. Elleri boğazına gitti. Boğazında bir delik açıp, nefes almak istedi. Bunun için tırnaklarını geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Like Fairy Tales? -HyunLix- ☆Vampire And Fairy☆
Teen FictionDünya üzerinde insanlar dışında, masalsı karakterlerde vardı. Bunlar deniz kızı ya da troller değildi. Onlar vampirler ve perilerdi. periler her yeni ayda uçma yetkilerini kaybederler ve dolunayda yeni güçlerini keşfederlerdi. kimileri yaşlıyken bul...