☆-16-☆

991 135 278
                                    

Selaaaaamm! Nabersinizz bebislerim??

Oy sınırı 30'du ama gelmedi no problem. Oy verenler içinn atmak istedimmm.❤️‍🔥 Keyifli okumalarr!!

F:

Sabah saat 11.00 civarıyken uyandım. Yorgunluktan gözümü bile açmakta zorlanıyordum. Ama bugün konseyle buluşmam gerekiyordu.

Konsey bizim birnevi yetkililerimizdir. Bu vampirler için de geçerli. Onları dinlememiz ve onlara göre hareket etmeliyiz. Dün telefonuma gelen bildirim ile öğrenmiştim.

Saat 12.00'da 7. Bölgede olmamız gerekliydi hyunjinle. Muhtemelen gelen bazı kurallar vardı çünkü taehyun ölmüştü. Bir lider öldüğü için onun yerine bir lider seçilecekti.

Hyunjini uyandırmam gerekiyordu ama kış uykusu yatmış gibiydi. Önce banyoya ilerledim. Duş alıp çıktığımda çoktan 15 dakika geçmişti. Üstümü giyindikten sonra hızla yatağa atladım.

Hyunjini sarsıp ona sesleniyordum ama o  beni geçiştiriyordu.

"5 dakika daha." Demişti uyku sersemi.

"5 dakika falan yok! Kalk hadi." Desemde beni dinlemiyordu. Aklıma komik Bi fikir geldi.

"Hyunjin."

"Hı?"

"Hamileyim,Doğuracağım! Kalk şu çantayı al." Dediğimde yavaşça kalkıp yerde duran bilgisayar çantasını aldı.

"Nerede doğuracaksın!" Dediğinde ben çoktan gülmeye başlamıştım. Uyku sersemi birine şaka yapmak çok iyi!

Yeni yeni ayılmaya başlamıştı. Çantamı yere atıp sinirle bana yürüdü. Ben sadece gülmekle meşguldüm.

"Kandırmak, ha?" Dediğinde hızla yanıma gelip beni yatağa itti. Ellerini kafamın iki yanına koyup üzerime çıkmıştı.

"Seni küçük budala!"

"Budala sensin. Sabahtandır uyandırmaya çalışıyorum seni!"

"Neden?"

"Konsey birliğine de 'neden beni kaldırdınız?' Dersin okey?"

"Offff! Hiç gitmek istemiyorum." Diyip birden kendini üstüme bıraktı.

"Hyun, Kalk ve giyin artık. Geç kalacağız yoksa."

"Bir öpücük ver, kalkarım!" Kafasını göğüsümden kaldırdı. Yüzümüzü eşit hizaya getirdiğinde yaklaşıp ufak bir öpücük bırakmıştım. Hızla ayağa kalkıp banyoya ilerledi.

"Ah bu çocuk..." Diyip gülümsedim. Birden banyodan ses gelmesiyle kafamı oraya çevirdim.

"Çocuk değil, sevgilin!" Bunu Demesiyle gülümsemem büyüdü.

"Ah bu sevgilim!" Dedim bağırarak. Hemen aynadan üstüme baktım. Orada elbette normal kıyafetlerle girmeyecektik.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Do You Like Fairy Tales? -HyunLix- ☆Vampire And Fairy☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin