☆-6-☆

1.2K 163 171
                                    

F:

Evden çıktığımda etrafımı saran halka göz gezdirdim. Bir problem mi vardı?

Merakla "Ne oldu?" Diye sordum. Telaşlanmıştım. İçlerinden biri konuşunca dikkatimi ona verdim.

"Lider perimizi merak ettik. Sınırı geçmişsiniz... tabiki haddimize değil ama merak ettik sizi." Diye yanıtladığında bunca perinin benim için toplanmış olması beni duygulandıracak seviyedeydi.

Ağlamamıştım ama çok sevinmiştim.

"Biricik Halkım, endişeye gerek yok ben gayet iyiyim. Şöyle ki, tek değildim. Hwang hyunjin de oradaydı."

Jisung bana döndü hızla. Kulağıma fısıldadı.

"Seninle özel olarak konuşmam gerekli liderim." Kafamı salladım.

Bir peri daha söze girdi.

"Efendim, vampirlerle anlaşmamı imzalanacak? Kusura bakmayın eğer haddimi aşt-" sözünü böldüm.

"Hayır kesinlikle! Böyle düşünsenize gerek yok. Rahat olun. Vampirlere anlaşma imzalayacağız, birnevi iş birliği. Size zamanı geldiğinde bütün açıklamaları yapacağım şimdi izninizle." Diyerek aralarından gittim.

Jisung peşimden geldi. Birlikte bir ağacın altında oturduk. Söyleyeceği şey neyse, önemli olmalıydı. Onu uzun zaman sonra ciddi görüyordum.

"Dinliyorum jisung."

"Felix...perilerin Vampirlerle birlikteliği hakkında ne düşünüyorsun?"

"Açıkcası karşıyım. Böyle birşey söz konusu olmamalı. Bir dakika, sen vampire aşık mı oldun?" Dedim şaşkınlığımı gizleme gereği duymadan.

Kafasını hemen iki yana salladı.

"Hayır hayır! Senin için soruyorum."

"Benim için mi?" Dedim anlamayarak.

"Evet senin için. Hyunjinle çok farklı bir çekiminiz var."

"Daha da aç konuyu anlamıyorum."

"Anlasana. Şu zamanlar, fazla vakit geçiriyorsunuz.." Dedi çekinerek.

"Çünkü anlaşma imzalamalıyız onu tanımam gerekli."

"Felix. Hyunjine dokunduğunda ne hissettin? Ya da birşey hissettin mi? Hyunjin yanındayken birşey hissediyor musun?" Diye ardı ardına sordu.

"Hyunjine dokunduğumda hiçbirşey hissetmedim. Yanımdayken sadece, eğleniyorum. Bu kadar."

Jisung aldığı yanıttan memnun olmamıştı ama başka soru da sormadı. Nama teşekkür edip yanımdan ayrıldı. Onun bu davranışı şüphe uyandırıcıydı.

-◇-

H:

Jisungun bekle dediği yerde bekliyordum ama bir türlü gelememişti. Ama Ardından, onu görmemle sessizce geldi.

"Eee ne dedi?" Dedim dayanamayarak.

Jisungu zarzor ikna ederek, felixe soru sormasını istemiştim. Aslında asla kabul etmiyordu ama, felix için de önemli bir konu olduğundan kabul etmek zorunda kalmıştı.

Felixin benim ruh eşim olduğunun kesin kanıtı lazımdı.

Bu yüzden dün akşama kadar bu konu hakkında araştırma yapmıştım.

"Seninleyken sadece eğleniyormuş. Onun dışında başka birşey hissetmiyormuş." Dedi.

Açıkcası şaşırmıştım. Denen o ki, kitaplarda ruh eşleri aralarındaki çekimi hissederler. Ama felix böyle birşey hissetmiyor?

Do You Like Fairy Tales? -HyunLix- ☆Vampire And Fairy☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin