☆-9-☆

1.2K 158 335
                                    

Herkese selam! Ben Dolunay'ın 1 yılda gerçekleştiğini söylemiştim. Ama bunu değiştirme kararı aldım lütfen kusura bakmayın. Şöyle olacak

Yeni Ay 30 günde 3 gün (aynı)
Dolunay 60 günde 1 gün

Hikayenin ilerlemesi için bunu yapmak zorundaydım.

Şimdi iyi okumalar!!

F:

"Tam bir pisliksin."

Arkamı dönüp gideceğim sırada hyunjin kolumu tuttu. Ama sertçe kolumu ondan kurtardım.

"Bana dokunmaya asla çalışma hwang. Seninle fazla iyi anlaştım diye kendini tepelerde görme. Unutma ki, burası benim bölgem." Dedim sinirle.

"Biliyorum."

"O zaman halkını kurtarmaya odaklan. Ben ve beni ilgilendiren konulardan uzak dur." Diyerek oradan ayrıldım. Hyunjinin bu nankör tavırları beni çok sinirlendiriyordu.

Evime geldiğimde kendimi soğuk bir duşa attım. O soğuk su vücudumdan akarken beynimdeki düşüncelerden kurtulmaya çalışıyordum.

Bir süre sonra hyunjin eve gelmişti. Eve rahat girmesi için el tanıması yaptırmıştım. Gerçekten aşırı malım.

Bornozumu giydikten sonra gizlice odama gitmeye karar verdim. Ama hyunjini yatağımın üstünde görmemle gözlerim sonuna kadar büyümüştü. Benim odam burası!

Önce duvarlardan gizlice onu seyrettim. Eğer uyanıksa odaya girmeyecektim. Ama kıpırdamıyordu. Bu sebeple yanına kadar gittim. Bir bacağımı yatağa koyup destek alarak hyunjinin üstüne eğildim.

Elimi 3 kez önünde salladım. Fakat bir tepki yoktu kalkacağım sırada elimden tutulup yatağa düşmemle çığlığı bastım.

"SAPIK! ODAMDA NE İŞİN VAR!"

"Ben miyim sapık? Beni 10 dakikadır gözetleyen sensin!"

"Yatağımda ne işin var? Üstümü giyineceğim çık!"

"Uyumaya geldim üstelik..." üstümdeki Bornoza gözlerini gezdirdi ardından yüzüme baktı. Yutkunduğunu fark etmemle konuştum.

"Yutkundun mu sen?" Hemen kendini toparlayıp, "Hayır!" Dedi.

Onu üstümden itip dolabımın önüne geldim. Birkaç parça üst aldıktan sonra odamdan çıkacaktım. Ama hyunjine döndüm.

"Misafir odasında kalacaksın. Yatağımı sal." Dediğimde kafasını iki yana salladı. 

"Hayır burada yatacağım." Kaşlarımı çattım.

"Buraya geldiğimde yatağımda görmeyeceğim seni!" Diyip çıktım. Banyoda üstümü giyindikten sonra dişlerimi fırçaladım.

Hala hyunjinin dediği yüzümden ona kırgındım bu yüzden ona yüz vermeyecektim. Özür dileyene kadar.

Aynada kendime baktım. Yüzüm solgun görünüyordu. Nemlendirici sürdüm sadece. Sonra, yatak odama yürüdüm. Hyunjin yatağın yepsini kaplamış, uyuyordu. Birşey demek için dudaklarımı aralamıştım ama sonra boşverip misafir odasına geçtim.

Yatağa kendimi attım. Uyumak için gözlerimi kapattım. Fakat arkamda hissettiğim hareketlilik ile korkup hızla arkama döndüm.

"Hyunjin!"

Do You Like Fairy Tales? -HyunLix- ☆Vampire And Fairy☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin