☆-5-☆

1.2K 176 179
                                    

F:

"Yarışa var mısın?" Diye sorduğunda kafamı hayır anlamında salladım. İşlerim var diyorum gelmiş 'yarışalım' diyor!

"Korkaksın. Sihrin yok. Güçsüzsün.  Neden lider oldun ki?" Diyerek üstüme geldiğinde şaşkınlıkla gözlerimi araladım. Bu şaşkınlığımın yerini sinirim almaya başlamıştı.

Kışkırtıcı sözler söyleyerek üzerime geldiğinde, tekmemi hyunjinin karnına attım. Aniden yaptığım içim sersemlemişti ama iyiydi.

Attığım bu tekme sebebiyle, sinirlendi. Sinirlenip üzerime gelmeden, engel oldum.

"Sakın! Sakın, Gücüm yok diye beni küçümsemeye çalışma,çünkü pişman olursun!" Dedim sinirle.

"Ne yapacaksın ya? Yapsana!" Diyerek beni kışkırtmaya devam etti.

"Senin bu ani çıkışman neyden kaynaklı? Sırf yarışmayı kabul etmedim diye mi?"

"Hayır, seninle istemeye istemeye yakınlaşmaya çalışıyorum. Ama fırsat vermeden hayır diyip köşeye çekiliyorsun!" Diyerek sitem etti.

"Ben mi dedim gel benimle yakınlaş!" Diyerek ellerimi göğüsümde birleştirdim.

"Halkım umrumda olmasa,siktirip gitmiştim."

"Neden bana düşmansın ya? Ne yaptım sana!"

"Varlığın yetiyor." Diyerek gitti.

"Gerizekalı mal!" Diyerek arkasından söylendim.

Sanki ben dedim benimle yakın ol diye!

-♡-

H:

"Felix sadece tanımanız gerektiğini söyledim. Neden bu şekilde davranıyorsun?" Diye felixin üstüne gitti.

"Bay yui (ne biçim ad amk) Ben hyunjinle iyi anlaşamıyorum? Bitti. Anlaşma iptal!"

Felix gidecekken kolunu tuttum. Bana sinirle baktığında söze girdim.

"Baba felixin üstüne gitme. Sadece ben ani çıkıştım. Bu sebeple benimle konuşmak istemiyor olabilir."

Felixe yandan baktığımda çattığı kaşlarını indirdiğini fark ettim.

"Madem hyunjin suçunu kabul ediyor. Ona son bir şans verebilirim? İster misin?" Diye bana döndü.

Felixin bu davranışından dolayı kalbimde hissettiğim ufak çarpıntı beni afallatmıştı.

Kendimi toplayıp tebessüm ettim.

"Sağol."

"Rica ederim" diyerek bu sefer o gülümsediğinde, yaptığım şeyin saçmalığından dolayı gülümsememi sildim yüzümden.

O benim ruh eşim olamazdı. Hayır gıcıklığına değil gerçekten olamazdı çünkü bunca yıl boyunca sadece 2 kere olmuştu böyle bir olay.

Kafamı iki yana sallayıp kendime geldim. Eğer öyle birşey olsaydı en başında sihrim güçlenirdi.

Felix gittiğinde bende güllere bakmak için bahçeye indim.

Ah, bende aşık olmak istiyorum.

Düşünüyordum bazen, aşık olduğum kişiye bu gülleri vermek... çok başka bir duyguydu aşk.

Fazla duygusallığa bağladığımı düşündüğüm için felixin yanına gitmek istedim. Ona sataşır, eğlendirdim. Hemde beni tanırdı.

Felix henüz ormana giriş yapmadığı için yanına gittim.

Do You Like Fairy Tales? -HyunLix- ☆Vampire And Fairy☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin