Selam satır başı yorum atmayı unutmayın lütfeenn!! İyi okumalar perilerim ❤️
H: 3 gün sonra
Masada oturup, sarayımın krokisine bakıyordum. Bunu yapmamın sebebi taehyun heryere koruma yerleştirmişti.
Ama unuttuğu birşey vardı. Saray benim sarayım.
İçinde bulunan her çıkışı ve odaları biliyordum. Krokisi sadece nerede hangi koruma olduğunu gösterdiği için almıştım. Saraydaki heryerde kurt bulunuyordu.
"Hay Sikicem ya! Saraya en sonunda yerin altından giricem he!"
"Bir dakika lan..yer altından giricem evet!"
Aklıma gelen fikri not edip sabah düşünmeye karar vermiştim. Başım uykusuzluktan dönüyordu. Felixin yatağına ilerlediğimde kapıyı açmamla o şeker gibi kokusunu soludum. Özlemiştim ve orada ne yaptığını bilmiyordum.
Bu durum karşısında çaresiz kalmak beni bunaltıyordu.
Bunları düşündüğüm için kötü hissetmiştim. Cam'ı açmak istiyordum ama bu kokunun gitmesini de istemiyordum. Bu sebeple balkona çıktım.
Orada birisinin yürüdüğünü görmemle dikkatimi oraya verdim. Sarı saç,büyük kanatlar...felix!
Önce inanamayıp gözlerimi birkaç kez kırpıştırdım. Sonra onun gerçekten felix olduğuna emin olunca kalbimin sesini işittim. Çok hızlı atıyor kalbim.
Hızla oraya gittim. Felix beni görmemişti.
"Felix." Diye seslendim ama sesimde özlem vardı. Özlemiştim onu bu 3 günde.
"Ah! Canavar!" Diyerek geriye yürümeye başladı. Arkama bakındım ama benden başka kimse yoktu. Benden mi bahsediyor?
"Felix benim, Hyunjin." Dedim bir umutla. Ama nafileydi. Hala gözlerinde korku ve endişe vardı. Üstelik gözleri sapsarıydı. Bunun sebebi büyünün etkisinde olmasından kaynaklıydı.
"Benden uzak dur." Dediğinde "Uzaktayım olabildiğince." Diyebildim.
"Beni hiç mi hatırlamıyorsun?" Dedim ama benden kaçmak için fırsat kolluyordu. Geriye doğru yürüdüğü için arkasında olan taşı fark etmedi. Düşeceğini bildiğim için yanına yaklaştım ama çevresinde görünmez bir kalkan gibi birşey mevcuttu.
5 adım ilerisine gidemem.
5 adım ilerisine gitmek istediğim için hızla geriye savruldum. Felix yere düşünce gözleri beni buldu.
"Beni öldürme lütfen!" Dedi korkuyla.
"Ne öldürmesi?" Dedim şaşkınlıkla. Bu taehyun piçi felix'e bunu mu söyledi?
"Taehyun dedi ki-" konuşmasını böldüm.
"Hayır! Seni öldürmem bu saçma düşünceyi kafandan sil." Bağırmamdan dolayı korkup gözlerini kapattı.
"Özür dilerim bağırmak istemedim." Dedim çaresizce. Felix çok kırılgan ve savunmasız olmuştu. Taehyun onun bu halini kesin kullanıyordu!
"Taehyun'u dinlemeliydim. Neden geldim ki." Dediğinde sesinde pişmanlık vardı. Onun ağzından taehyun'u duymam bile sinirlenmeme yetiyordu.
Onu rahatlatmak için "felix benden korkmana gerek yok çünkü 5 adım mesafe var aramızda ve ben, sen izin vermeden yanına gelemiyorum bak." Dedim ve yanına yürüdüm ama hızla geriye savruldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Like Fairy Tales? -HyunLix- ☆Vampire And Fairy☆
Novela JuvenilDünya üzerinde insanlar dışında, masalsı karakterlerde vardı. Bunlar deniz kızı ya da troller değildi. Onlar vampirler ve perilerdi. periler her yeni ayda uçma yetkilerini kaybederler ve dolunayda yeni güçlerini keşfederlerdi. kimileri yaşlıyken bul...