☆-17-☆

856 116 189
                                    

Yb ile geldim yehuu!!  Oylar çok çabuk geldii ve 3k oldu gerçekten aşırı mutluyumm!! Bu hikayeyi okuduğunuz için ço~k teşekkür ederim. Desteğiniz beni çok mutlu ediyor öpüyorum sizi!!

Keyifli okumalarr!

H:

Halkımızı haberdar ettikten sonra felix kendi arkadaşlarının yanına oturdu. Nedense hepsi ayrı bir yerde oturuyorlardı bahçede.

Minhonun yanına gelip oturdum. Hepsi ayrı bir muhabbet ediyordu.

"Noldu lan niye ayrı oturuyorsunuz?" Dediğimde minho "Biz, siz gelene kadar bizimkilere kışkırtma yaptık." Diye açıkladı.

"Bir dakika, bizimkiler derken?" Diye sordum.

"Hepimizin sevgilisi var artık." Diye açıkladı changbin.

"Seungmine çıkma teklifi ettim. Kabul etmemişti bir ara ama sonra kabul etti." Dediğinde çoktan gözlerim açık kalmıştı.

"Bende bebişime ettim. Sevgili olduk." Dedi changbin.

"Peki ne bok yediniz de, ayrı oturuyorsunuz?" Dedim.

Minho açıkladı. "Ya biz..."

"Siz?"

"Bizhaşinhallerinigörmekistedik."

"Ne ne? Olm anlamıyorum yavaş konuşsana. Ve ağzının içinden konuşuyorsun anlamıyorum." Diye isyan ettim.

"Haşinhallerinigörmekistedik."

"Düzgün söyle minho!"

"Bağırma piç! Haşin hallerini görmek istedik!" Bunu duyunca anırmaya başladım.

"Gülme lan!" Onu dinlemeyip daha da gülmeye başladım. Bana sinirle bakıyorlardı.

"Salaklar!" Diye oradan bir ses geldi. Hızla oraya döndük. Felix'de gülerek bize bakıyordu. Özellikle minhoya.

Onlara döndüm.

"Peki onları sinirlendirecek ne yaptınız?"

"Ne var canım ya, jisung'un tüm makyaj malzemelerini çöp poşetine koydum ve ardından bangchan'a boks torbası olarak verdim. Sonra hepsi kırılınca jisung'a verdim. Bu kadar. Yani neden bu kadar sinirlendi anlamadım." Dedi hafif gülerek.

"Sen yürek yemişsin amk." Diye söze girdim. Chan'a döndüm.

"Sen naptın?"

"Ya ben bişi yapmadım. Sadece seungminin EN değer verdiği çiçeği yedim."

"Çiçeği yedin?"

"Evet."

"Peki."

"Bende jeongin'e kas çalıştırması yaptırırken, onun suyunu içtim. Bana küstü."

"Bunun için mi?"

"Daha öpüşmedik bile."

"Cidden...nasıl birşeysiniz siz ya?"

"Di mi, hyunjin? Sen felixe böyle şeyler yapmazsın değil mi?" Diye jisung ve ötekiler geldi.

Felix ayakta duruyordu. Elinden tutup dizime oturttum.

"Ah!" Felix'in ağzından çıkan şeyle tüm grup ona döndü.

"Ah?"

"Yani.. Ah asla yapmaz! Demek istedim!" Diyerek olayı kurtarmaya çalıştı. Dün biraz sert davrandığım için ağrıyor olmalıydı. 

Do You Like Fairy Tales? -HyunLix- ☆Vampire And Fairy☆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin