2. Aşımı oldum ☠️ bu arada sürekli yb geliyor ve oylarda geliyor wuhuuu! Mutlusunuzdur umarım bebislerimmm
Hadi keyifli okumalar!
H:
Sakin kalmaya çalıştım ama imkansızdı. Wonny ise bu durumdan memnun gözüküyordu çünkü sürekli sırıtıyordu.
Hızla yanına yürüdüm. Saldıracağımı anlamış olmalı ki, tehtid etti.
"Bana dokunursan, ceza alırsın!" Demişti.
"Hah..." Bana bakıp galip geldiğini sanarak, gururla ellerini göğüsünde birleştirdi. Ona gülümser ifadeyle bakıyordum.
"Sikimde değil." Diyerek yüzüne yumruk attım. Geriye savrulup yere düşmüştü. Periler beni tutmaya çalışsa bile anlamsızdı. İsteseydim daha beter yapardım. Ama şuan hücreye girmek iyi bir fikir değildi.
Hızla oradan uzaklaştım yoksa kendime hakim olamayacak, sonucu kötü olacaktı.
Geçitten geçse bile bir hasar alıp almadığını bilmiyordum. Merak ediyordum ama haber alamıyordum.
Ormanda yürürken, Ay'a baktım. Çok parlak duruyordu.
____
F:
Birinin beni dürtmesiyle gözlerimi zorda olsa açtım. Etrafıma bakınmaya çalıştım ama başım çok ağrıyordu.
Hafifçe yerimde doğruldum.
Karşımda birini görüyordum ama bulanıktı. Süliet yavaşça belirginleşti. Karşımdaki kişiyi tanıyordum!
"Hyunjin!" Karşımda hyunjin vardı. Hızla ona sarıldım.
"Hyunjin mi? Yongbok hyunjin kim?" Yongbok mu?
"Hyunjin kendinde misin? Ne Yongbok'u?"
"Asıl ne hyunjin'i?" Bu terslikte bir iş var?
"Benimle dalga mı geçiyorsun?"
"Yongbok ne oluyor anlamıyorum. Evime gelmişsin. Bende okuldan gelmiştim. Hem neden bugün okula gelmedin?"
"Okul mu? Bir dakika..of beynim yandı!"
"Benimde! Neden böyle davranıyorsun?" Dedi hyunjinin neredeyse ikizi olan kişi.
"Sen beni kimle karıştırıyorsun acaba?"
"Sen Lee Yongbok değil misin? Benim sevgilim olan hani? Yongbok dalga geçmeyi bırak!"
"Başım ağrıyor bağırma."
"Özür dilerim."
"Adın ne? Üstelik dalga geçmiyorum."
"Hwang Sam?"
Taşlar şimdi yerine oturmuştu.
"Sana birşey söyleyeceğim. Ben sevgilin değilim. Ben felix'im. Bir adım daha var ama onu kullanmıyoruz."
"Ne saçmaşıyorsun yongbok?"
"Sam bak, ben bu evrenden değilim."
"Bende insan değilim zaten." Dedi alay ederek.
"İlla kanıt mı göstereyim?" Dedim umursamazlıkla.
"Dalg-"
"Dalga geçmiyorum amk!" En sonunda küfür ettirdi!
"Tamam ya kızma."
"Bak ben bir-tuhaf olacak ama- periyim?"
"Evet sevgilim peri kadar güzelsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Like Fairy Tales? -HyunLix- ☆Vampire And Fairy☆
Teen FictionDünya üzerinde insanlar dışında, masalsı karakterlerde vardı. Bunlar deniz kızı ya da troller değildi. Onlar vampirler ve perilerdi. periler her yeni ayda uçma yetkilerini kaybederler ve dolunayda yeni güçlerini keşfederlerdi. kimileri yaşlıyken bul...