SelaAaaAaaAaaam!!! Nasılsınız laaaağn!
Size yeni bölüm daha yazdım yeeyy!!
Bu bölüm yumuş yumuş olacaksınız bence.Hadi iyi okumalar perilerim!
H:
Felix tüm gün boyunca halkıyla ilgilenmişti. Çiçek ile ilgili bir problem kalmayınca artık rahat bir nefes almıştı herkes.
Felix bunu yapanın wonny olduğunu öğrenince, sinsice gülümseyip yarın ilgileneceğini, şuan çok yorgun olduğunu söylemişti. Ardından onu eve götürmemi istemişti.
Onu kendi evime getirmiştim. Uykusunun geldiğini söyleyince yatak odasında konuşmaya başladık.
Onu kucağıma çekmiştim. Yüzü bana dönüktü. Başını göğsüme yaslayıp orada yaşadıklarını anlatıyordu.
"Sam'i sevmedim." Dedim surat yaparak.
"Ama o sensin? Kendini mi sevmiyorsun?" Ciddi olarak söylediği şeye karşı güldüm.
"Öyle değil. Bu kadar yakın olmanızı sevmedim."
Kafasını hızla kaldırdı. "Kıskandın mı?" Dedi ama mutluydu. Gülüyordu alttan alttan.
Ona istediği şeyi söylemeyip "Ah, Hayır."
"Kıskandın Kıskandın."
"Hayır kıskanmadım."
"İtiraf edersen, öperim."
"Kıskanmış olabilirim. Azıcık."
Felix ise kıs kıs gülüyordu. Bu onun hoşuna gitmiş olmalıydı.
"Öpücüğüm?" Gülmekten olaya odaklanamıyordu. Bende ona odaklanamıyordum çünkü gülüşü beni, benden alıyordu.
"Hyunjin, sen az önce kendini kendinden mi Kıskandın?" Diyerek başını olumsuz anlamda salladı ve gülmeye devam etti.
"Öpmeyecek misin?" Dedim sabırsızca.
"Gülmemi durdurdabilirsem öpeceğim. Ama odaklanamıyorum!" Diyerek gülmeye devam etti. Bu kadar gülmesinin nedeni Onu kıskanmam ise sürekli kıskanırım Onu. Gülsün hep böyle.
En sonunda dudaklarımı bastırdım önümdeki pembeliklere. Gülüşünden öpmek, başka hissettiriyordu. Gülüşünden öpmek >>>>
Gülmesini tamamen durdurmuş değildi ama karşılık veriyordu. Islak sesler odayı dolduruyordu.
Nefesinin yetmediğini hissedince ayrıldı. Bana bakarken gözlerinin içinin dahi parladığını görünce, o ışığın hiç sönmemesini diledim.
"Öyle bakma."
"Nasıl bakıyorum?"
"Çok aşık."
"Böyle bakmadan rahatsız mı oldun?"
"Hayır, utandım sadece." Dedi kaçamak bakışlar atarak. Gülümseyip Onu kollarım arasına aldım. Kafasını göğüsüme koydum. Bir elimi sapsarı saçlarına daldırdım. Öteki elimi beline yerleştirdim.
Bu kadar tatlı olması, kalbime zarar. Hoş, verdiği zararı bile seviyorum.
Belli bir süre konuşmadık. Ben sadece saçını okşuyordum. Arada öperek geçirdiğimiz bu zor günleri aşmaya çalışıyordum.
Çok şey yaşanmıştı. Ama hep birlikteydik.
Kucağımdaki Bedenin güzelliği, tatlılığı,zekiliği... herşeyiyle beni kendine daha da bağlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do You Like Fairy Tales? -HyunLix- ☆Vampire And Fairy☆
Novela JuvenilDünya üzerinde insanlar dışında, masalsı karakterlerde vardı. Bunlar deniz kızı ya da troller değildi. Onlar vampirler ve perilerdi. periler her yeni ayda uçma yetkilerini kaybederler ve dolunayda yeni güçlerini keşfederlerdi. kimileri yaşlıyken bul...