______Muammayı çözerek,
pusuda bekleyen denemelere göğüs germek zorundalar.
Çünkü son hesaplaşmada kaderlerini aşkları belirleyecek.
______Sunoo
Günler hızla akıp geçiyor, savaşın yaklaştığını hissediyorduk. Bir araya gelip planın üzerinden geçiyor,bazen değişiklikler yapıyor sonrasında da hazırlık sürecine geçiyorduk. Her birimiz, özel yeteneklerimizi kullanarak krallığımızı kurtarmak için elinden gelenin en iyisini yapacaktı.
Her sabah erken kalkıp eğitimlere başlıyorduk. Riki, savaşmak için bana yardımcı oluyor, silah kullanımımı geliştiriyordu. Jay ve Jake, stratejiler üzerinde çalışarak güvenliği sağlamlaştırıyorlardı. Soobin, halkı bilgilendirmek ve Dae'nin askerlerini yanımıza çekmek için planlar yapıyorduken Jungwon diğer Vampir arkadaşlarını destek olarak çağırıp detaylıca bilgilendiriyor, Heeseung ve Sunghoon krallığımızın güvenliğini sağlamak için önlemler alıyor, sığınakları güçlendiriyorlardı. Kai ise yapa bileceği büyüleri güçlendirmek ve geliştirmek için pratikler yapıyordu.
Her birimizin rolü büyük bir öneme sahipti ve olabilecek her bir ayrıntı dikkatlice düşünülmüştü. Savaşın getireceği zorlukları biliyorduk, ancak inancımızı ve birbirimize olan güvenimizi hiç kaybetmemeye çalışıyorduk.
Geceleri, Riki ile sessiz anlar paylaşıyor, birbirimize destek oluyorduk. Onun yanında huzur buluyor, tüm gerçekliklerden uzaklaşıyordum.
Her geçen gün daha da güçleniyor, krallığımızı kurtarma umuduyla ilerliyorduk. Savaşa hazırlanırken içimdeki ateş her geçen gün büyüyordu. Elorida'yı kurtarmak, halkımıza güvenli bir gelecek sunmak için elimden geleni yapacaktım. Ve en önemlisi, Riki'nin yanında olduğum sürece, tüm zorlukların üstesinden gelebileceğime inanıyordum.
Şimdi hepimiz gecenin bi yarısı sarayın en yüksek noktasında oturup Heeseung ve Jungwon'un gelmesini beklerken yıldızları izliyorduk.
"Sizce bir şeyler öğrene bildiler mi?" Soobin endişeye yakın çıkan sesini duyurdu.
"Yakalanmazlarsa öğrene bilirler." Jay hala haber gelmediği için yakalandıklarını düşünüyordu ancak sözünü bitirdiği an Heeseung ve Jungwon ortamızda belirdi.
"Oh! sonunda." Soobin'in rahatlamış sesi yankılandı.
"Bir şeyler öğrene bildik ancak bizi fark etmeleri çok yakındı diye hemen ışınlanmalı olduk." Jungwon Jay'in yanında ki yerini alarak konuştu.
"Savaş yarın başlıyor." Heeseung'un haberi vermesiyle çok da şaşırmadık zaten kendimizi her an başlaya bilecek olan savaşa hazırlamıştık.
"Tüm her şey tamam mı?" diye sordum.
"Evet, halkı korkutmadan bilgilendirdim ve askerler işi de tamam. Dae'nin haberi yok,savaş zamanı askerlerini kayb etmenin nasıl bir hiss olsuğunu anlar." Soobin kendi görevini tamamladığını belirtti.
"Halkın yaşadığı tüm bölgelere girişi engelledim. Ve yapa bileceğim yeni büyüler buldum." Kai'de tamamladığını belirttikten sonra diğerleri de teker teker konuştu.
Yapacağımız en önemli şey dikkatlerini ormana doğru çekmekti. Eğer savaş orada başlarsa daha kolay ve güvenilir olurdu.
Sabah olduğunda geri kalan tüm küçük işlerimizi hall ettik. Jungwon'un yardım için getirdiği arkadaşalrıyla sayımız iyice arttı. Onlarlada bir kez daha planın üzerinden geçip hazır vaziyyete geçtik.