_____________
Gizli alemin cazibesinin derinliklerinde,
Gerçeğin belirsiz kaldığı illüzyonlar çoktur.
Sevgi örtüsünün altında, gerçekleri gizlendi,
Aşkın baştan çıkarıcı çağrısı, duyularını korumalıdır.
_____________
"Son kez üzerinden geçelim." Jungwon on beşinci kez planı baştan sona söylüyordu. "İlk önce Kai, Sunoo ile yola çıkana kadar antremanlar yapacaksınız. Biz de gerekenleri hazırlariz. İkinci addım olarak Eloridanın ana girişine kadar güvenilir şekilde-bir birimizden ayrılmadan- gidip Jay'i ve Sunghoon hyung'un içeri girmesini sağlamalıyız daha sonra kendimiz Nina çayına gideriz. Çayı başarılı bir şekilde geçebilirsek ki, umarım öyle olur Sunoo'nun önderliğiyle saraya giren geçiti bulmalıyız. Üçüncü adım hepimiz dağılıp kuzenini yani Jake'i arayalım. İlk bulan diğerlerine mutlaka haber versin. Biz bunları yaparken Jay ve Sunghoon hyung toplayabildiğiniz kadar insanlardan bilgi toplayıp saraya girmenin bir yolunu bulun. İşimize yarar bir şeyler bulabiliriz. Jake'i bulmadan bir problemle karşılaşırsanız hemen orayı terkedin ne olursa olsun kendinizi tehlikeye atmayın en çokta sen Sunoo hissettiğin ilk tehlikede hemen birimizi çağır ya da kaç. Jake'i bulduktan sonra hepimiz aynı noktada buluşalım, sınırlara en yakın noktada. Anlaşıldı mı?"Her kes aynı anda evet demiş ve ayağa kalkarak odadan çıkmaya başlamışlardı.
"Sunoo yarın erkenden başlarsak iyi olur, zaman kaybetmeyiz."
"Tamam." Kai ve Sunoo en son odadan çıkmış kendi odalarına gitmişlerdi.
ʕ·ᴥ·ʔ
"Ellerini kullanmadan sözsüz büyü yapmak istiyorsan tek yalman gereken şey konsantre olmak. Eğer dikkatini vermezsen yaptığın büyü geri teper ve bu sana da zararverir. İlk önce asla bakışlarını ayırma ve kelimleri zihninden geçir." Kai örnek olarak karşıların da duran ateşi kontroletmeye başladı. Yaptığı tek şey gözlerini ateşten asla ayırmıyordu.
"Gerekirse öfkeni yüzeçıkar Sunoo,bazen daha etkili olmasına yardımcı olur. Hadi şimdi sıra sende." Ellerini bir birine çırpmış Sunoo'ya motivasyon vermeye çalışıyordu.
Sunoo, gözlerini karşısında hafifce yanan ateşe çekmiş, tüm dikkatini toplamaya çalıştı. Aklında ki tüm düşüncelerini bir kenara atmış, sadece yanan ateşi kontrol etmeyi düşünmeye başladı. 'Muffindo' Bir kaç saniye sonra yavaşca yanan ateş bir az havaya kalkmış yeniden eski pozisyonuna dönmüştü.
"İlk denemeden olmaması normal. Bir daha deneyelim."
İçinde başkaldırmaya başlamış öfke yavaş yavaş kanının kaynamasına neden oldu. 'eğer istiyorsam yapmalıyım' diye geçirdi içinden. Yine tüm dikkatini ateşe vermiş, bu sefer öfkesini de içine katmıştı. 'Muffindo!' Sakin şekilde yanan ateş bir an da patlamış, havada daire çizerek haraket etmişti. Eski halinden eser kalmamıştı.
"En iyisi sen öfkeni durdur Sunoo." Kai yanan ateşi söndürmüş başka bir örnek göstermek için bahçenin daha derinlerine gitti. Sunoo da Kai'nin peşinden gitmiş beklemeye başlamıştı.
Kai elinde ki orta büyüklükte ki taşı diğer büyük taşın üzerine koyup haraket ettirmesini istedi. "Şu gördüğün taşı havada durdurmaya çalış, daha sonra fırlatmayı deneriz."
Sunoo kafasıyla Kai'yi onaylayıp dikkatini taşa verdi. Şimdi ise öfkesini katmamaya özen gösteriyordu. 'Levieo Stirashio' Hafifce yerinde onaymaya başlayan taş çok geçmemiş havaya kalktı.