jag försöker lägga hans namn på minnet. Kan ju vara bra att vet vad han heter,
Jag menar man kan ju inte klaga på hur han ser.
Nästa person presenterar sig som Liam. Han såg ju ok ut.
Sedan är det killen som heter Zayn ( :( ). han såg lite ut som en bad boy.
sedan killen som hete Louis , han vara inte i min smak men han såg ok ut.
det gjorde alla killar.
Vi alla gick in i vardagsrummet, asså Niall måste tjäna skit mycket med pengar, hans inredning är ju inte helt grattis om man säger så.
han har två stora gråa soffor och en fåtölj som var grå, annars var det en stor platt tv och stereo. sedan var det ett fotbollsspel och på väggen var det Irland flagga.
Jag visste inte vara jag skulle sitta , jag siktade in mig på fåtöljen men Louis hann före så det fick bli mellan Liam och Niall, eller bredvid Harry. Glöm att jag sitter bredvid Niall så det fick bli Harry.
Det var en stel tystnade men Liam skruvade på sig och öppnade munnen.
- Så det är du som är Amanda? sa Liam och tittade på mig.
- ja det är jag , vet ni om att. längre hann jag inte för Louis avbröt mig mitt i meningen.
- Ja vi vet att du hatar Niall
Jag ryckte till på hans ord val. Jag vet inte om jag hade sagt att jag hatade han, utan att jag hade lite problem men han.
-Men våra fans vet inte om det så ni måste vara jätte gulliga utomhus sa Harry och tittade först på mig och sen på Niall. Vi båda nickade mot den lockiga killen som såg själv säker ut.
- så känner ni varandra sedan tidigare ? frågade Zayn som under hela samtalet hade titta på sin telefon.
Jag tittade på Niall som skruvade på sig lite innan han öppnade munnen.
-Jag och Amanda har varit ihop.
- Så varför har vi inte hört om dig innan ? sa Liam och kollade på mig.
Jag kollade på Niall som vägrade möta min blick.
Jag vet inte om jag ville dra upp hela historian som jag för några år sedan hade börjat gråta bara av tanken på den.
Jag ryckte bara på axlarna.
------------------------------------------------------
Jag hoppas att ni gillar det. tyckte att jag skulle ge den en ny chans.
YOU ARE READING
Fake it With Niall horan
FanfictionVarför just honom. Amanda är en helt vanlig tjej som har haft lite trubbel i sitt liv. Att säga att hon hatar Niall horan och one direction är att ta i . Hon kan bara inte lyssna på deras musik eller något som har med dom att göra. Men Niall behöver...