Jag går sakta mot Niall, han stannar upp när han hör mina steg.
När han tittar upp mot mig ser jag hur besviken han är.
- Niall allt är som det ska säger jag och ler mot honom. Men Niall ler inte, det ser ut som han är arg.
- Vad är det för tabletter Amanda säger Niall med en vass ton på rösten.
- Dom är inget som du behöver bry dig om
- Sluta ljug Amanda ryter Niall mot mig
Han lugnar sig en aning men han är arg. Han tittar ner på mig och söker mina ögon . Men jag vet vilken inverkan han har på mig.- Dom är till min sjukdom jag fick för några år sedan. Det är när jag mår jätte dåligt . Då säger min kropp till mig att inte äta . Så jag måste ta tabletterna. Så är du nöjd nu skriker jag på Niall och torkar bort dom tårarna så ha kommit.
Niall tar några steg mot mig och tittar mig rätt in i ögonen. Jag känner hur jag slappnar av i hela kroppen. Jag hatar den inverkan han har på mig. Bara genom att titta på mig får han mig slappna av.
- Varför har du inte sagt detta innan säger Niall och kramar om mig och torkar bort dom nya tårarna som har kommit . Han kysser sedan mitt huvud. Det ända som höra är när Nialls hjärta slår.
- Jag har inte tagit dom på flera år säger jag och bryter loss från hans varma kropp.
-Varför måste du ta dom nu
-Det era fans skrev om mig är inte så snällt
- Jag sa till dig att inte titta på dom säger Niall lugnt.
Jag och Niall står och pratar om lite saker innan jag kommer ner på hans byxor då han trillade på fotbollsplanen och dom säkert hade gräsfläckar på sig . Jag märker en liten fyrkantig sak i Nialls ficka.- Vad har du i ficka säger jag och tittar på Niall.
- Inget säger Niall och blir nervös.
-Niall säger jag ännu strängare än föra gången.
- Min mamma hittade den i en gammal låda med smycken och tänkte på mig säger Niall och skrattar bittert till. Han tar upp en jätte vacker ring, den var gammal men ändan modern på något sätt.
- Vad ska du men en sådan ring
- Allt mamma sa att jag skulle ge den till en vacker tjej någon dag.
- När kommer du göra det frågar jag Niall.
- När jag vet att den kommer bli vi två säger Niall och kollar upp på mig med ett leende.
- Men inte än säger Niall och stoppar tillbaka den i ficka.
Niall tar några steg mot mig.- Jag älskar dig Amanda säger Niall och kysser mig. Jag avslutad kyssen.
- jag älskar dig Niall
----------------------------------------------
Ni kan ta det lugnt , det finns några kapitel kvar.
Hade det bra så ses vi i nästa del ;-)
YOU ARE READING
Fake it With Niall horan
FanfictionVarför just honom. Amanda är en helt vanlig tjej som har haft lite trubbel i sitt liv. Att säga att hon hatar Niall horan och one direction är att ta i . Hon kan bara inte lyssna på deras musik eller något som har med dom att göra. Men Niall behöver...