Harry

660 20 0
                                    




Det har gått tre dagar sedan Niall hade sprungit in på mitt rum, och hållit mig hela natten.

Killarna från bandet har varit här typ hela tiden.

Jag kommer jätte bra överens med dom.

Jag gick ner för trappan och hittade killarna i vardagsrummet.

Dom tittade på någon fotbollsmatch. Liam och Zayn hoppade upp ur soffan och började skrika är dom röda gjorde mål.

Harry och Louis började skrika om att han var offside eller något.

Sedan började dom låssas brottas.

Jag bussvisslade. Alla stannade upp och tittade på mig.

Jag skrattade till innan jag gick in i köket och tog vatten i ett glas.

Harry kom in hoppande i köket.

- Hej sa han och fyllde ett glas med vatten

- Hej sa jag och hoppade upp på köksön.

Harry lutade sig mot diskbänken .Han tog ena handen i håret.

- Asså jag vet inte om du tycker att det är jätte konstigt, men jag undra om hade kunnat få ditt nummer sa Harry nervöst och tittade ner i golvet

- Okej mitt nummer är ############ sa jag medans Harry fixade nummret på hans telefon.

- okej sms dig senare sa han och lämnade köket.

Senare på kvällen

Jag och Niall satt och kollade på tv så som vi brukar göra på kvällarna.

Harry hade sms för en stund senare och undrat om jag ville gå ut med honom.

Jag satt och funderade på hur jag skulle säga till Niall att jag hade sagt ja till Harry.

- Ska du sova nu eller sa Niall och vände sig mot mig

- Jag vill säga en sak till dig sa jag och tittade på Niall.

- Jag vill säga en sak jag med. sa Niall och tog fram massa papper och en penna

-Detta är massa saker du ska fylla i sa Niall och gav mig en penna.

Han gick igenom allt och jag skrev på, det var typ hur jag skulle bete mig när jag vara nära honom.

- Harry vill gå ut med mig och jag sa ja. jag såg hur Niall stannade till.

- jag menar jag ska ju bara låssas så det är väll okej

- Ja det är okej vi har inte varit ihop på 6 år sa Niall och gick upp för trappan och smällde igen hans dörr.

Jag lutade mitt huvud i mina händer innan jag tog upp telefonen och skickade ett sms till Harry.

" Jag kan träffas imorgon, hemma hos dig "

Fake it With Niall horanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora