Twitter

600 18 1
                                    

Niall p.o.v

Vänta va, tänkte jag precis att det var mysigt att hålla Amandas hand. Jag kan inte tänka så. Jag vaknar upp ur min dagdröm när någon dra i min arm. Jag tittar åt vänster och ser att Amanda börja få lite panik. Jag inser att Amanda inte är så van vid allt skrikande och att folk drar i oss. men det gör inget för att vi har slutat bry oss om skrikande för att vi älskar våra fans.

När vi kommer in i bilen så ser Amanda lite fundersam ut. Det är inte bara jag som ser det utan alla killarna ser det med.

- Har det hänt något säger Liam när vi sitter i bilen på väg till Liams lägenhet.

Man ser att hon blir lite generad innan hon säger

- Jag vet inte hur jag ska säga det, men jag vet inte vad twitter är säger hon och hon tittar inte på någon.

Vi alla kollar på henne med stora ögon och sedan tillbaka på henne.

- det är lugnt jag kan hjälpa dig med din egna twitter sa jag och log mot Amanda.

Amanda laddade ner twitter till sin telefon och sedan av hon sin telefon till mig.

Jag och Louis hjälptes åt men sedan kom vi till det svåraste, att välja ett namn. Jag hatar när det står Användare finns redan.

- Vad vill du hete sa Louis och vände blicken mot henne.

- Amanda antar jag sa hon och kollade konstigt på Louis. Alla började skratta. Men Amanda kollade konstigt på oss alla.

- Vad är det med det sa hon och kollar surt på oss.

- det går inte att bara att hete Amanda , det är typ tusen personer som heter det sa Zayn och kollade tillbaka på sin telefon.

- okej då, jag vill heta Amanda Brown sa hon och tittade ut genom fönstret.

Jag och Louis fixade lite till sedan så kollade vi lite på hashtaggarna på twitter. det var en som hete

#Niallhoranflickvän. Jag tryckte på den, jag skulle inte ha gjort det. det vara bara elaka kommentarer om Amanda.

till exempel (påhittade namn, sorry om jag tar någons namn nu)

Onedirectionlove skriver " OMG Niall flickvän ligger med alla i one direction."

Niallsflickvän skriver " Varför går Niall horan ut med en slampa som hon, han kan få så mycket bättre"

och detta bara fortsatte, men det fanns några snälla kommentarer som till exempel att om jag gillar Amanda så ska dom vara glada för min skulle.

Jag gav tillbaka telefonen till Amanda och sa att hon inte skulle kolla vad våra fans sa om henne.

Vi lämnade av alla och åkte tillbaka till min/vår lägenhet.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ursäkta mina ord i detta kapitlet.

Men jag behöver eran hjälp, vad tycker ni ska hända i denna fanfiction. ibland kommer det mellan kapitel som det typ inte händer något i.

Jag behöver eran hjälp.

och sorry för ett dåligt kapitel, har hjärnsläpp.

tack så mycket för att ni tar er tid att läsa min fanfiction<3

Fake it With Niall horanWhere stories live. Discover now