Vi hämtade våra väskor och försökte ta oss ut till bilarna som väntade på oss. Jag och Niall höll händer men han fick göra så att han gick framför mig vilket jag inte gillade så mycket.
Jag hörde hur dom ropade hemska saker om mig , typ att jag var fet och ful. Killarna hade sagt på planet att jag inte skulle bryr mig om dom. Men det gjorde ont i hela kroppen och mitt huvud gick på hel varv, jag kände hur mitt tänkte för mycket. Jag kände att mitt huvud tänkte samma sak som det gjorde för tre år sedan. kan säga att jag besökte sjukhuset en del det året.
Jag kände hur någon som drog mig i armen så jag trappade greppet om Nialls hand. Jag fick panik där jag står omringad av one direction fans. Jag kände hur någon tog tag om min hand och drog mig in till en kropp som jag kände igen. Jag kände hur han drog sina armar hårdare runt min lilla kropp.
Jag och Niall tog oss äntligen ut till bilarna och killarna var inte långt bakom oss.Vi alla hoppade in i det stora bilen.
- Wow så många fans som var här säger Liam när vi lämnar flygplatsen. Killarna pratade hela vägen om sina fans och hur snälla dom var. Vi var dom första att lämna bilen. Jag gav killarna en kram. Jag och Niall tog hissen upp, för varför gå i trappan när man kan åka hiss. Niall tog upp sin nyckel och låste upp dörren och lät mig gå före honom. Ibland är han en så gentleman.
Niall frågade mig om jag var hungrig jag tänkte på det fansen sa om mig. Även fast jag var hungrig sa jag att jag var för trött för att äta. Niall nickade lite innan han försvann ut i köket och började fixa med maten.
- Du kan gå och sova om du vill , ta en tröja i min garderob skriker Niall och jag tar mig upp för trappan , jag tar mig in till Nialls rum och tar en av hans tröjor. Jag kryper ner i den iskalla sängen och väntar på att Niall kommer så att jag inte behöver frysa ihjäl.jag ser hur dörren öppnas och Niall tar av av alla sina kläder utom sina kalsonger. Han kryper ner i sängen och drar mig i mot hans nakna över kropp.
- Du är jätte kall säger Niall och drar mig närmare honom om det är möjligt.
- Din säng var som is säger jag och blundar.
Nästa morgon.
Jag vaknade innan Niall så jag ringde till min mamma och frågade vad jag skulle göra.Hon frågade vad jag pratade om. Jag började berätta hela historien om flygplatsen och vad fansen sa.Hon sa att min doktor har skrivit ut mer sådan medicin som jag tog innan. Så jag skulle gå till apoteket och hämta min medicin.
Niall hade vaknat för en stund sedan och satt ute i köket och åt frukost. Min mamma hade tvingat mig att äta något så jag tryckte i mig en macka och lite mjölk.
- Niall jag ska till apoteket och sedan kommer jag tillbaka säger jag och börjar leta efter mina nycklar till min bil. Jag ser hur Niall stelnar till och tittar upp från sin telefon.
- Är allt okej säger Niall och kommer fram till mig.
- Ja allt är okej ska bara hämta medicin för min huvudvärk. jag hatar att ljuga för Niall men jag kan inte säga sanningen än.
- Okej. lova att säga till mig om något är fel säger Niall och ger mig en kram och en kyss.
Jag tog hissen ner till huset där bilarna står. Aa det finns ett hus bara till bilarn.
Jag sätter mig i bilen och känner hur skyldig jag känner mig. Om jag hade sagt något till Niall så hade han hjälp mig.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Omg detta är kapitel 25. tack för att ni har tagit er tid att läsa denna delen så hörs vi i nästa del.;)
förlåt för stavfel
YOU ARE READING
Fake it With Niall horan
FanfictionVarför just honom. Amanda är en helt vanlig tjej som har haft lite trubbel i sitt liv. Att säga att hon hatar Niall horan och one direction är att ta i . Hon kan bara inte lyssna på deras musik eller något som har med dom att göra. Men Niall behöver...