James

577 18 2
                                    

Jag kunde inte ta in vad han sa. Ska jag sluta låssas vara Nialls flickvän.

- varför ska jag göra det sa jag och tittade på Simon.

- Det är bara något som vi har tagit beslut om sa Simon

-Vad sa Niall om detta

- Han vet inte något en och det kommer förbli så för att när han kommer hem så kommer vi säga att du slutade sa han med hårvaxet.

Jag reste mig upp när jag hade fått min biljett till flygplanet.

- hoppas att du får en trevlig resa hem sa killen med hårvax

-Dra åt ###### väste jag tillbaka och smällde igen Simons dörr.

Jag tog mig ut genom dörren och satte mig i en taxi till flygplatsen. Jag tog mitt lilla handbagage som jag hade tagit innan.

Jag satte mig på min plats, det skulle ta några timmar innan jag skulle vara hemma, jag hade fått sms av Niall och killarna, det smärtade mig att jag inte får sms dom.

När jag gick ut ur flygplanet ser jag mina föräldrar och min lillasyster. Jag inser hur mycket jag har saknat dom.

Jag kramar om alla, och min lillasyster säger att det bor en kille som är i min ålder och att han är så snygg.

Jag satte mig i våran stor range rover. Pappa hade alltid älskat det bilmärket och köpte en bil till han och mamma , sedan fick jag också ögonen för dom bilarna.

När jag kom till rum så var allt mina saker uppackade och att står där det ska vara.

Det kändes konstigt att vara hemma igen.

Åtta dagar senare.

(förlåt om jag hoppar för mycket fram i tiden )

- AMANDA VI SKA HA GÄSTER OM 20 MINUTER, hör jag min mamma skrika i trappan upp.

Jag tog på mig en sommarklädning och ett par ballerina skor.

Jag tog mig ut på altanen där mamma och pappa hade dukat upp fint, men det vara bara två extra tallrikar.

Det ringde på dörren men ingen tog tag i det så jag gick och öppnade dörren.

Där ute var det en kvinna som vara typ 40 år gammal och bakom henne så är det en kille som var as snygg.

- Hej Ella sa mamma som hade kommit upp bakom mig.

- Amanda detta är James sa Ella

- Hej jag är James

- Hej jag är Amanda

OMG, en snyggare kille får man leta efter. Men han är inte lika snygg som Niall.

Vänta va, tänkte jag på Niall igen. Han har väl glömt mig redan och har väl en ny snygg tjej.

Jag och James satte oss ute på altanen och pratade om livet, Jag kanske kommer bli bra vän med honom. Vi alla fick gå in då det började regna utan förvarning.

- AMANDA DU HAR BESÖK skrek pappa som jag tror är vid dörren.

Jag kunde inte tro vem som tog utanför min dörr i ösregn.....

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej!

Ville bara tacka för att ni tar er tid och läser min bok.

Och ni som kanske tror att det är snart slut så är det inte slut på länge.

Men om jag kanske skulle skriva en ny bok efter denna, så undrar jag om någon har några förslag.

Förslaget kan vara till exempel : vem huvudpersonen ska heta , eller vem i one direction som ska vara den andra huvud personen. m.m

Det är som jag sa inte slut på denna boken på länge, men om jag gör en bok till så vill jag att ni ska kunna tycka och tänka om boken.

Ha det bra så höras vi snart.

Fake it With Niall horanWhere stories live. Discover now