Jag började fixa mig inför dejten. Jag gick in till mitt rum för att välja kläder. Niall har inte pratat med mig sedan igår kväll.
Jag tänkte börja med det omöjliga, att hitta något att ha på mig.
Men jag visste inte om jag ville ha en klädning eller bara byxor och en tröja.
Jag öppnade min garderob för att hitta en lång klädning.
Jag tog fram blå lång klädning. Jag tog in den i badrummet och började locka mitt hår.
Sedan sminkade jag mig naturligt och inte för mycket.
jag tog ett par svarta ballerina skor till klädningen.
Jag sprutade lite parfym och tog en sista titt i spegel.
Sen gick jag ner för trappan och såg att Niall kollade på tv.
det plingade till på dörren.
Jag kollade mig en sista gång i spegel, jag började tveka lite på mina kläder.
- Du är jätte snygg sa Niall och tittade upp på mig.
Jag log i mot honom.
Jag öppnade dörren och fick se en av dom snyggaste killarna på jorden.
Harry hade på sig en vit skjorta som vara lite öppen, sedan ett par svarta byxor och en hatt.
- wow du är jätte vacker sa Harry och kollade på mig
Jag kände hur jag började rodnad
-tack du med sa jag och tog Harrys utsträckta hand.
Vi tog oss ner till lobbyn , där en man öppnade dörren för oss. Vi tackade så mycket och gick till Harrys bil som var parkerad utan för lägenheterna.Harry var en gentleman och öppnade dörren till mig, jag tackade så mycket och hoppade in i bilen.
Harry hoppade in på sin sida av bilen, han startade bilen.
-Så vart ska sa jag och kollade nyfiket på Harry
- Det är en överraskning sa Harry och kollade på mig och sen tillbaka på vägen.
Det tog tio minuter till resturang, det vara en lite Italiens resturang som låg ute vid havet.Harry öppnade dörren till resturang, när vi gick in till vårt bord så kände jag blickar så brände i nacken.
Jag insåg nu att det inte skulle se bra ut på nyheterna imorgon, jag kunde se rubrikerna framför mig " Niall horan flickvän var ute på en dejt med Nialls bandmedlem Harry styles . Kan hon inte nöja sig med en i one direction"
Jag ryckets ut min dagdröm när kyparen kom och frågade vas vi vill ha,
Jag tog en sallad och Harry tog något kött.
Vi hade kul hela kvällen , vi satt och pratade som vi hade känt varandra i flera år.Harry hade varit snäll att följa med mig upp , han trodde att någon skulle ta mig, ( Asså jag kan tänka att Harry är så)
Vi står utan för min/ Nialls dörr, så tittar Harry in i mina ögon.
Han tvekar innan han lutar sig ner och stryker sin läppar över mina......
----------------------------------------------
Hej sorry för att kapitel har varit sent, jag har besökt min släkt som bor i Skåne , då jag bor i Småland. ❤️
Hoppas att ni tycker att kapitel blev bra❤️
Jag är så glad för att jag ska se one direction på tisdag❤️😱😱
En fråga ,, kommentera gärna svaret på frågan kommentarsfältet,
Vem tycker ni Amanda ska vara ihop med ❤️❤️
Ha det bra så hörs vi nästa kapitel ❤️😂
YOU ARE READING
Fake it With Niall horan
FanfictionVarför just honom. Amanda är en helt vanlig tjej som har haft lite trubbel i sitt liv. Att säga att hon hatar Niall horan och one direction är att ta i . Hon kan bara inte lyssna på deras musik eller något som har med dom att göra. Men Niall behöver...