Jag och Niall tog på oss våra jackor och sedan tog vi oss mot utgången.
Jag tog ta i Nialls arm i ren panik. När dom hade öppnat dörren så hade det varit typ 100 personer utan för.Jag hade fortfarande ett tag om Nialls arm.
Nialls livvakter hade fixat så vi hade kommit till en bil.
En av livvakterna tog tag om mina axlar och föste mig mot bilen.
Jag fick panik och försökte ta mig ur han grep som han hade.
- miss Amanda lugna ner dig , Niall kommer om en minut sa Livvakten.
jag gjorde som jag blev tillsagt och satte mig i bilen.
jag tittade ut genom fönstret och ser Niall som skrev lite autografer till tonårs flickorna som skrek så fort han kom nära.
Niall vara på väg till bilen men livvakten som föste mig till bilen stannade Niall och pratade lite kort men honom. Jag såg hur hans ögon blev oroliga.
Niall snabbade sig till bilen och började köra iväg från där han bodde. Niall tittade på mig snabbt innan han tittade tillbaka på vägen.
- Är det något jag borde veta? sa Niall lite oroligt
- Nej sa jag och tittade när landskapet susade förbi.
- Amanda sa Niall och höjde på sitt ögonbryn.
- Det är lugnt
Vi hade handlat klart och satt nu i vardagsrummet och kollade på tv.
Jag kände hur min ögon blir tyngre.
Niall stängde av tvn och satte ut våra glas i köket.
Jag började gå upp för trappan och hörde Nialls steg efter mig.
Jag stannade i mitten av vardagsrummet och vände mig om mot Niall
- Dina saker är i gästrummet eller ditt rum sa Niall och pekade på den dörren jag inte hade kollat.
- Badrummet är där borta sa han och pekade till andra sidan rummet.
- tack sa jag och Niall tog bara upp handen för att signalera att det var okej.
Gick in i badrummet och fixade mig och sen gick jag till mitt rum.
Jag öppnade en garderob och såg att det var någon som hade fixat mina kläder.
Jag tog på mig tröjan som jag sover. Jag tänker alltid på var jag har fått den ifrån men jag kommer aldrig på det.
Jag visste inte vad klockan var men jag vaknade av att någon skakade för att få mig att vakna.
Jag öppnade mina ögon i panik men jag möte ett par havsblåa oroliga ögon.
Jag kände att han hade ett grep om mig som försvann sen.
- Jag hörde att du skrek så jag sprang in till dig sa Niall oroligt
- det är lugnt sa jag och drog ner täcket lite för att det vara så varmt
- så det är där min tröja är sa Niall och kollade på min tröja.
ingen sa något, Niall började resa på sig men jag tog ta i hans hand i ren panik.
- lämna mig inte sa jag och kände att tårarna var på väg.
- det är lugnt sa Niall och lyfte på täcket och hoppade ner under täcket och drog mig mot hans nakna överkropp.
--------------------------
Ni kanske tycker att det går lite för fort fram men detta är bara början.
Det kommer mer drama.
<3
ESTÁS LEYENDO
Fake it With Niall horan
FanficVarför just honom. Amanda är en helt vanlig tjej som har haft lite trubbel i sitt liv. Att säga att hon hatar Niall horan och one direction är att ta i . Hon kan bara inte lyssna på deras musik eller något som har med dom att göra. Men Niall behöver...