Köksön

724 23 2
                                    

Efter vi alla hade prata lite så skulle killarna iväg och göra intervjun.

Så jag blev ensam i Niall lägenhet. jag gick runt och kollade lite. Nialls lägenhet hade en trappa i mitten av vardagsrummet som går upp till en andra våning.

Jag tog mig sakta upp för trappan. Det är ju så att jag är höjdrädd.

När man kommer upp för trappan så är det ett till vardagsrum. Var inte lika mycket saker som i det därnere.

Det fanns fem dörrar. Tre på vänstra sidan och två på högra sidan.Jag öppnade en dörr på vänstra sidan, och ser ett sovrum som det låg lite kläder på golvet, tror att det är Nialls sovrum. När vi var tillsammans så klagade jag alltid på han hade kläder på golvet.

Jag stängde dörren och öppnade nästa det var ett gästrum. Nästa rum var en inspelningsstudio, det fanns ett bord med massa knappar på och sen så var det ett rum med en mikrofon och massa gitarrer på vägen.

Jag öppnade dörren till den lilla rummet, jag kollade på alla hans gitarrer.

jag skulle precis ta ner en gitarr och kolla på den, men jag hörde hur en nyckel som vreds och sedan en dörr som öppnade.

Jag stängde dörren till det lilla rummet och sen den dörren till studion.

Jag gick ner för trappan och jag mötes av dom havsblåa ögon.

- Jag trodde att du hade sprungit här ifrån medans jag vara borta sa Niall med ett flin på läpparna.

Han började gå ut mot köket, och jag hängde på honom.

Niall började rota runt i kylen medans jag hoppade upp på köksön han hade i mitten av köket.

Jag hörde hur han skrattade lite innan han stängde kylen.

- Vi måste gå och handla sa Niall och kollade på mig med ett flin

- kan inte någon av dina små nissar göra det sa jag trött och hoppade ner från köksön.

- Nej, så du för följa med om du vill sa han och började röra sig mot hallen.

- Jag följer med sa jag och gick ut till hallen där Niall håller på med skorna.

Fake it With Niall horanWhere stories live. Discover now