Jag kände hur hela jag fös till.
- Din bror är okej men han var i tillfällig koma i två dagar, men dom andra är helt okej
- Den bra nyheten ?
- i övermorgon kommer han få flygas hem till Irland med oss
Jag känner hur en sten lättare från mitt hjärta . Jag berättar för alla vad mamma sa . Lisa ville prata med mamma så hon gick in och ringde mamma.Vi satt där ute tills det blev sent på natten , och vi bestämde att killarna skulle sova över hos oss. Vi hade ett gästrum och mitt rum som vi skulle dela på. Harry och Louis tog gästrummet och jag , Liam och Niall tog mitt rum. Liam tog min soffa så det fick bli att jag och Niall sov i min säng.
Harry och Louis kom in i mitt rum i bara kalsonger för att säga godnatt, kan säga att dom inte hade fula magar.
Dom fick en kram var och sedan ett godnatt. Jag gick in i min garderob och tog på mig en tröja som slutade nedanför rumpan.Jag öppnade dörren till mitt rum och såg att Liam redan hade somnat på min soffa. Han hade glömt att ta av sina kläder. Jag sökte runt i rummet efter Niall men jag hittade honom inte.
Jag tog mig ner för trappan och gick runt i hela nedervåningen men jag hittade honom inte. Jag såg att altan dörren var öppen så jag tog en vild gissning och gick ut.
Jag såg det bekanta håret som satt på en av våra solstola. Jag trippade ut på det blöta gräset och kom upp bakom honom. Jag tänkte skrämma honom.
- Du är jätte dålig på att smyga hör jag den bekanta rösten säga
Jag flinar till och sätter mig på solstolen som är bredvid hans solstol.
Men sätter mig så jag är mitt i mot honom. Han studerar mig från top till tå men stannar uppe vid min höger arm. Längst uppe vid axeln sitter min tatuering , det är det ett gäng med fåglar. Man ser ändan det jag ville gömma med hjälp av fåglarna.Niall förflyttade sig från hans stol till min , jag kände hans finger toppar över det rätt långa ärret som fanns över min axel.
- Jag är så ledsen för det säger Niall och nickar mot min axel.
- ingen hade kunnat hjälpa mig säger jag.Jag tänkte tillbaka på historien jag hade berätta så många gånger. Alla detaljer satt kvar i huvudet som multiplikationstabellen.
Alla sa att jag skulle ha glömt det när jag fyllde 19 år , jag fyllde det i maj.
Ändån kommer jag ihåg det som gjorde mina mardrömmar. Den historien som fick mig att vakna gråtande och vissa nätter helt kallsvettig.
Historien som finns i en mapp i polisens arkiv. Jag kommer ihåg hur utfrågade jag blev av dom manliga poliserna. Jag kommer ihåg hur den kvinnliga polisen sa till dom att låta den stakars 15åringen vara.
Kommer ihåg när jag hörde stegen efter mig.-Amanda ska vi gå in och sova hör jag Niall säga, och tar mig ur dagdrömmen.
Jag och Niall tog oss upp på rummet och gick och lagt oss i sängen.
Jag vet inte hur länge jag hade sovit innan jag vaknade av att någon skakade mig för att väcka mig ur min sömn.
Jag möts av 10 par oroliga ögon.
- Du skrek i sömnen säger Liam oroligt
- Så vi alla kom in hit hör jag Louis lägga till.
Jag känner hur någon rör med sina finger toppar över tatueringen och ärret. Jag vänder mig mot personen och ser att det är Lisa.- Det är orättvist att du fick en men inte jag säger Lisa.
- Har du inte berättat det för henne säger Niall
- berätta vad säger alla utom Niall i kör.
Jag tog ett djupt andetag och tittade på alla.
- Hur jag fick mitt ärr och min tatuering..........
___________________________
Hoppas ni gillade denna delen ❤️
Lägger ut den igen , då det var fel föra gången ❤️
YOU ARE READING
Fake it With Niall horan
FanfictionVarför just honom. Amanda är en helt vanlig tjej som har haft lite trubbel i sitt liv. Att säga att hon hatar Niall horan och one direction är att ta i . Hon kan bara inte lyssna på deras musik eller något som har med dom att göra. Men Niall behöver...