Stjärnklart

596 18 3
                                    

Niall p.o.v

Harry ringde till Amandas syster medans vi andra började fixa till planen som Louis hade kommit på.Klockan var bara 7 på kvällen så det var lugn.

- Dom var med på det, jag sa att allt tar sin plats klockan 9 ikväll säger Harry när han kommer in i rummet.

-Okej vad bra , Louis och Liam är och fixar sakerna säger jag och tar en picknickfilt plus min gitarr, Harry tar framme en ryggsäck.

När Liam och Louis kommer tillbaka så stoppar vi ner att i ryggsäcken och tar oss ut genom dörren.

Jag vänder mig om till killarna och tackar dom så mycket för att dom hjälpte mig.

- Allt för dig bror säger Louis och vi gör en grupp kram innan jag tar mig till baksidan av min mammas hus och ser hur fältet öppnar upp sig framför mig, det jag behöver göra för att komma hem till Amanda är att gå igen fältet och sedan svänga höger , sedan kommer Amandas stora hur uppenbara sig framför mig.

Jag tog mig ur fältet levande, jag gör en seger dans sedan kommer jag på att jag kanske ska skynda mig.

Jag svänger höger och ser Amandas hus framför mig, där alla lampor är släckta utom ett fönster på andra våningen, det är Amandas rum.

Jag tar mig smidigt igen hålet dom hade i sitt staket, jag ställde mig lite nedanför fönstret och hittar några små stenar som jag kan kasta på fönstret.Jag plockar upp stenarna och börjar kasta, jag missade dom tre första sedan träffade jag fönstret gång på gång.

Amandas p.o.v

Jag sitter i min säng och läser min favorit bok på Wattpad, mobba inte mig. Typ alla böcker på Wattpad är as bra , jag fastnar alltid en bok och sedan läser jag kart den på en dag typ.

Jag störs i mitt läsande när jag hör hur något smattrar mot fönstret, jag trodde det regnade men jag kollar på mitt andra fönster och ser att det är stjärnklart på himmelen.

Min nyfikenhet tar över min kropp och jag hoppar lätt ur sängen. Jag går mot mitt fönster och det slutar smattra på fönstret, det är säkert Louis som leker med mig säger jag till mig själv och släpper ut en lite fniss.

Jag öppnar Fönstret i trodde att Louis ska stå där nere men det gör han inte utan jag hittar Niall nedanför mitt Fönster bärande på en ryggsäck och en filt av något slag, gitarrfodralet har han ställt på marken. Han har på sig en vit vanlig tröja och ett par blå/gröna byxor , vita skor och för att toppa allt en blå keps bak och fram. Kan säga att han vara väldigt söt dör han står.

- Vad gör du här mitt in natten viskar jag då jag inte vill väcka min familj, om jag väcker min syster så blir det ett helvete imorgon.

- Jag vill prata med dig så kom ner nu viskar Niall lite otåligt. Jag nickar till svar och tar på mina vans , en kofta. Jag tänker på om jag ska vara normal och ta den vanliga vägen som alla andra personer hade gjort, sedan kommer jag på att jag inte är helt normal så jag tar brandstegen ner.

Ända problemet med denna planen är att den slutar inte nere vid marken så jag hoppar dom sista stegen och landar perfekt nere på marken.

- ser att du har gjorde det innan säger Niall och höjer på ögonbrynet innan han räcker fram filen till mig och vi börjar gå.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej :)

Hoppas att ni gillade denna delen, Jag vill tacka för alla saker ni gör för mig som att rösta eller kommentera , eller bara läsa denna boken. Jag vill tacka för att ni tar eran tid och läser denna boken. Är det någon som vet om det där om att Louis ska bli pappa är sant :)

Jag ville bara säga tack , hörs i nästa kapitel ;)

Fake it With Niall horanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora