Varför?!

940 17 0
                                    

Jag sprang upp på mitt rum och sprang och gömde mig under min säng. jag hörde steg i trappan , jag hörde hur dörren öppnade sig .

Någon gick runt i mitt rum och kollade vara jag vara . när personen inte hittade mig så gick den ut och stängde dörren efter sig .

När jag hörde att Personen var tillbaka i köket, så kröp jag ut från min säng och gick mot mitt fönster .

Om jag hoppar så kommer jag nog klara det , jag öppnade fönster och tittade ut. först då kommer jag på att jag måste vara dum i huvudet på riktigt för om jag hoppar så kommer jag dö.

Jag stängde fönstret och började gå fram och tillbaka i mitt rum, tänkte komma på en listig plan.
Vi kan säga att jag inte är bra på att planera planer.

Så jag tog tre djupa andetag och öppnade dörren till mitt rum och började gå ner föra trappan. jag började gå mot köket där alla satt och hane det trevligt.

Jag stiger in i köket och alla vänder sig om och tittar på mig. kändes som jag skulle dö !
- hej Amanda, vill du ha något att äta sa mamma som klappade på platsen Mekka henne och personer som satt på andra sidan av henne.

Jag tittade på personen så satt brevide henne. jag möte dom blåa ögonen så vara på personen som jag hatade
Niall horan

Aldrig att jag sitter brevide han, då får dom kedja fast mig vi stolen. jag kom tillbaka. Min mamma kollade på mig med en varm blicka. och Niall bara log mot mig.
Jag skakade på huvudet och tog ett äpple och gick upp till mitt rum.
En timme senare hör jag hur dörren där ner stängs och då vet jag att helvetet börjar
- AMANDA KOM NER HIT NU!!
Hör jag min mamma skrika
- JAG KOMMER skriker jag tillbaka.
----------------------------------------------
Hoppas att ni gillade denna delen och jag vill säga förlåt för att jag inte har så aktiv, men det kommer ändra på . ska skriva så mycket jag kan och lägga ut . hoppas att den inte vara tråkigt men Niall och one direction kommer in i nästa del . Men ha det så bra och så ses vi hejdå 💕💕

Fake it With Niall horanWhere stories live. Discover now