Historian

460 13 6
                                    

Amandas P.o.v
" Jag och Ella gick igenom skolans område och kom ut bland massa hus som ser likadana ut. Men det vara ett hus som skilde sig från alla dom andra husen på gatan. Det spelades hög musik , så hög att vi hörde den från där vi står. Det vara massa slarvigt parkerade bilar framför huset.
Jag och Ella hade tagit oss till husets dörr. Det vara fulla människor utanför huset och folk som gjorde lite saker  hehe .

Vi öppnade dörren och fick en chock när vi mötes av den höga musiken.
Vi tog oss in i köket och tog en dricka var, jag vara lite rädd så jag tog bara en Cola medan Ella blandade till någon konstig blandning av olika saker som står på bordet.

Vi tog oss ut på dansgolvet och hoppade i takt till musiken som strömmade ut ur högtalaren.
Jag tittade runt i rummet och la märke till ett killgäng som satt i andra sidan rummet på stor svart soffa.

Jag insåg att jag visste vilka det vara och blev ärligt talat lite rädd. Varför skulle Niall åka bort till sina andra kompisar just idag.

Jag försökte att inte tänka på killarna i soffan. Det hade gått några timmar i på kvällen. Killarna hade inte släppt mig med blicken , vilket kändes konstigt. Jag kände hur trött jag blev.
Jag hade stått och dansat själv då jag inte visste var Ella tog vägen.

Jag kände för att dra hem och lägga mig då jag kände tröttheten i hela min kropp.Jag skickade ett sms till Ella där det står något i stil med att jag drar hem och vi hörs i morgon.

Jag reagerade på att killgänget reste sig från soffan i samma sekund jag började röra mig bort till ytterdörren. Jag tog mig ut igenom dörren och började gå ner för Irlands mörkar gator.

Jag hörde stegen bakom mig men när jag vände mig om så var det ingen där. Jag vände mig om och möts av flera flin. Jag försökte gå där ifrån men dom tog tag i mina armar och drog mig in till en gränd. Dom putade in mig i den kalla tegelväggen. Jag kände smärtan i nederdelen av ryggen.

Jag kände hur någon slog mig över käken och slog mig i magen. Jag kände blodsmaken i munnen. Dom slog mig över hela ansiktet innan dom vände på mig så mitt ansikte var mot väggen.Dom drog ner känning lite så mina axlar kom fram. Jag kände något kalt mitt min hud innan jag visste ordet av det så kände jag en brännande känsla i hela ryggen.

Jag kände hur mörkret tog över min kropp. Allt jag kommer ihåg var när jag vakande på sjukhuset och mötes av dom blåa ögonen

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Förlåt för att jag inte har lagt upp ett kapitel på lång tid, då detta kapitlet har tagit tid.

Ska börja på nästa redan nu så vi hör i nästa kapitel.

Fake it With Niall horanWhere stories live. Discover now