Utanför min dörr står Louis, Harry, Liam. Vad gör dom ute när det regnar men viktigaste frågan är vad dom gör på Irland när dom ska var i U.k på tour.
- Vad gör ni här sa jag högt för att försöka överösta regnet.
- Vadå för inte tre killar stå ute i ösregn eller sa Louis och började hoppa i vattenpölar som var ute på våran uppfart
- Varför slutade du frågade Liam och drog sin jacka hårdare runt sin kropp för att inte frysa ihjäl.
- Jag slutade inte, hårvax kille sa att jag skulle sluta
- Vänta va sa Liam
- Så du ville inte sluta, men dom tvingade dig sa Louis som hade slutat hoppa i vattenpölar då hans skor vara genom blöta.
- Nej jag ville inte sluta sa jag och suckade, jag visade dom in i hallen.Dom tog av sina blöta skor och jackor.
Vi alla gick på mitt rum, jag satte mig i sängen och Liam satte sig i min säng, Harry och Louis satte sig i min soffa som står under mitt fönster. Det såg ut som Harry tänkte på något.
- Varför gjorde du och Niall slut frågade Harry som hade varit tyst hela tiden.
- Jag och Niall gjorde slut när han åkte till Xfactor, om han skulle bli känd så kommer han åka runt hela värden. Det smärtade oss båda att vi inte kunde vara tillsammans så vi gjorde slut för vårt eget bästa.
- Slutade du älska honom frågade Liam och alla väntade på ett svar.
- Jag älskar honom fortfarande, men när jag träffade honom sedan han åkte så kunde jag bara tänka på vad hans kompisar hade gjort mot mig.
Liam som satt bredvid mig kramade om mig.Harry och Louis flyttade från soffan till min säng så det blev en stor grupp kram.
- Vänta var Niall frågade jag
- Han är hos sin mamma, vi sa att vi skulle gå en runda sedan ringde din bror till mig och sa att vi måste hem till dig, så vi fick adressen och nu är vi här sa Liam.
- Var bor din bror frågade harry
- Han är i försvarsmakten och kämpar i något land i Afrika sa jag och började pilla på mina naglar.
Jag kände att alla kramade mig igen, jag kände mig så lycklig att ha dom är.
Vi bestämde oss för att titta på e film så vi tog oss in till vår egen bio.Jag fixade massa godis och läsk.
Vi hade svårt att bestämma vilken film vi skulle se, men tillslut så tog vi the maze runner.
Alla var inne i film men jag kunde bara tänka på Niall..... och att Dylan O'Brien är så snygg.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hoppas att ni gillade denna delen.:)
YOU ARE READING
Fake it With Niall horan
FanfictionVarför just honom. Amanda är en helt vanlig tjej som har haft lite trubbel i sitt liv. Att säga att hon hatar Niall horan och one direction är att ta i . Hon kan bara inte lyssna på deras musik eller något som har med dom att göra. Men Niall behöver...